200 Seconds of Fame – aplică pentru a întâlni investitori la ICEEfest

ICEEfest și start-up.ro lansează competiția “200 Seconds of Fame” dedicată tuturor startup-urilor de tehnologie care vor să prezinte în fața antreprenorilor și investitorilor. Înscrierile sunt gratuite și se fac până pe 31 mai. Practic, ai 200 de secunde pe scena celui mai mare festival dedicat Internetului din regiune, să demonstrezi că meriți investiții. Nu doar atât…

13062227_1372159136143187_3641645939662138404_n

Ai un startup care a trecut de faza de idee și te pregătești să lansezi pe piață? Vrei să te extinzi la nivel global? Ai 200 de secunde să demonstrezi acest lucru într-un adevărat X-Factor al startup-urilor. Ca să ajungi pe scenă, înscrie-te la adresa 200@start-up.ro.

Noi vom selecta cele mai interesante idei și le vom trimite juriului format împreună cu echipa ICEEfest, pentru evaluare.

Ce trebuie să ne scrii? Spune-ne cine ești, cum se numește startup-ul tău și o scurtă prezentare de o pagină a produsului și ideii de business. Din toate aplicațiile, vom selecta 10 startup-uri care vor urca pe scenă.

Speakeri de top

Scena de startup-uri din cadrul ICEEfest va începe cu speech-ul lui Niall Harbison, CEO al Lovin Dublin, o platformă de succes care s-a extins în Dubai, Berlin, Malta și alte 20 de orașe din toată lumea până la finalul anului. În 2008, Niall – care e și autorul celebrei cărti pentru antreprenori “Get the Shit Done” și-a fondat prima agenție social media, pe care a vândut-o în 2012 după ce a crescut-o la 50 de oameni. Povestea lui, aici.

Al doilea speaker de top pe scena de startup-uri va fi Oldrich Bajer, cofondator al ZOOT, unul dintre cele mai cool branduri de ecommerce fashion din Europa Centrală și de Est. Oldrich este un antreprenor în serie, primul său succes fiind Centrum.cz. Estimat în 2007 la 100 de milioane de euro, Centrum era al doilea portal al Cehiei ca trafic și primise investiții inclusiv de la Intel Capital.

startups

Investitori și colaborări

200 Seconds of Fame nu e doar un concurs de pitching, ci o oportunitate de a face networking și de a căuta parteneri pentru piețele internaționale.

Pe scenă va urca și Steffen Ehrhardt de la Google Elveția, care se ocupă de startup-uri și internaționalizare. Steffen e în permanentă căutare de companii cu potențial care pot primi investiții sau pot fi ajutate de Google pentru dezvoltarea produselor lor.

Și pentru că oportunitățile nu se termină aici, unul dintre speakeri va fi și Apostolos Apostolakis de la Venture Friends, un fond de investiții care caută startup-uri early stage și idei inovatoare care pot să transforme piețe.

Juriu de antreprenori și investitori

Competiția va fi jurizată de antreprenori și investitori cunoscuți în Europa Centrală și de Est, așa că aveți posibilitatea de a intra în discuții pentru posibile investiții ulterior.

336x280

Printre jurați va fi Marius Ghenea de la 3TS Partners, Odysseas Ntotsikas, fondator și managing director la Think Digital Group, Steffen Ehrhardt (Google), Niall Harbison (Lovin Dublin), Apostolos Apostolakis (Venture Friends), Oldrich Bajer (Zoot) și Jesus del Valle, care conduce acceleratorul Grant4Apps al Bayer.

Rezultatele vor fi anunțate după un vot dublu: juriul de specialitate, dar și publicul din sală, care votează prin aplicația ICEEfest.

Înscrierea la “200 Seconds of Fame” este gratuită, dar dacă vrei să-ți faci startup-ul cunoscut în fața a 3.500 de participanți, a mass-media și a potențialilor parteneri de business, poți să alegi un stand în cadrul ICEEfest.

Oferta include un stand – a cărui simulare poate fi vazută aici – plus 2 bilete la festival, cu 800 de euro (practic, avand in vedere ca un bilet costa 200 de euro si ca standul este produs pe banii organizatorilor, investitia reala e extrem de mica).

Chiar și așa, dacă aplici via start-up.ro, primești accesul la un stand de prezentare la doar 600 de euro, cu o reducere de 200 de euro față de prețul obișnuit. Astfel, ai acces la toate prezentările și zonele VIP, două bilete VIP și legături valoroase cu investitori.

Atenție: achiziția unui stand la ICEEfest nu garantează prezența la “200 Seconds of Fame”, așa cum nici prezența pe scenă nu este condiționată de standul expozițional. Cele două lucruri funcționează complet independent.

Pentru cei care vor să participe în sală, există un bilet special – ICEE Startup Ticket. Costă 30 de euro și îți permite accesul de la ora 15 în Innovation Stage.

ICEEfest are loc la Bucuresti în 9 si 10 iunie, iar lista speakerilor cuprinde peste 100 de nume ale unor reprezentanți de companii majore. Zilele trecute, festivalul a anunțat agenda pentru 2016 precum și faptul că Netflix va participa susținând prima prezentare la un eveniment de acest tip din Europa de Est.

Comentezi?

Urmărește startup-urile din România de peste patru ani și așteaptă unicorni locali. Redactor-șef al start-up.ro, Vlad tratează ecosistemul antreprenorial din România cu realism și nu crede că avem încă "Steve Jobs de România".