2Performant, compania care deține 2Parale, lansează agenția de performance marketing Edge

Compania 2Performant Network, care deține și platforma 2Parale, lansează Edge, o agenție full-service de performance marketing. Pentru anul 2016, Edge estimează un management de bugete de media de peste 3 milioane de euro.

Edge este deținută de compania 2Performant Network, care include și 2Parale, prima și cea mai mare rețea de afiliere din România, și 2Performant, rețea de afiliere pentru e-commerce în Europa Centrală și de Est. Fondatorii Edge sunt Dorin Boerescu, CEO 2Performant Network, și Cosmin Nastasă, Managing Director al Edge și unul dintre speakerii de la conferințele 7 for the Win organizate de start-up.ro.

Împreună cu 2Parale și 2Performant, Edge este capabilă să livreze servicii complete de marketing bazat pe performanță, acoperind toate canalele online utilizate în comunicare și vânzări. Agenția se concentrează pe o abordare integrată a serviciilor de performance – de la strategie, consultanță și analiză de date până la gestionarea de programe complexe care adresează clienți mari de pe piața românească sau internațională.

Edge este, în prezent, singura agenție de pe piața românească cu o echipă formată din oameni cu experiență de agenție și specialiști formați în cadrul 2Parale, care au competența de a analiza, înțelege și utiliza date complexe în programele de performance.Cosmin Nastasa

„Marketingul evoluează într-un ritm accelerat – iar performance-ul va deveni, foarte curând, norma în industrie. Am creat Edge ca să venim în întâmpinarea acestei tendințe din ce în ce mai vizibile și pe piața din România. Odată cu Edge, aducem o abordare one-to-one pentru clienții mari și o experiență cumulată care adresează toate segmentele de clienți care au (sau intenționează să aibă) un business online, atât din România, cât și din străinătate. Sunt sigur că echipa agenției, condusă de Cosmin Nastasă, va face o diferență semnificativă pe piața serviciilor de marketing și performance”, a declarat Dorin Boerescu, CEO 2Performant Network.

„După 12 ani petrecuți în advertising și media online, mi-am dorit să construiesc în România un serviciu care ajută în mod direct și evident clientul. Împreună cu Dorin, mă bucur că putem face acest pas înainte înspre trenduri deja împământenite la nivel internațional. Astăzi, așteptările clienților față de rezultatele advertisingului online au crescut foarte mult și, ca atare, e nevoie de eficiență, rezultate demonstrate și o soluție care să aducă o viziune integrată asupra business-ului și strategiei de marketing”, a declarat Cosmin Nastasă, Managing Director al Edge.

Pentru anul 2016, Edge estimează o cifră de afaceri de aproximativ 400.000 euro, precum și managementul unor bugete de media de peste 3 milioane de euro.

Printre clienții din portofoliul Edge se numără: Orange, Provident, Muller, Vola, BCR, Otter, StanleyBet, Continental Hotels, Arsis, StarShiners, Office Direct etc.

Pe 3 martie, la Pura Vida Hub, Cosmin Nastasă va susține seminarul “Tools for your brand” în cadrul evenimentului pentru antreprenori la început de drum 7 for the Win, organizat de start-up.ro Mai e o săptămână până la primul seminar. Rezervă-ți un loc pe site. 

Comentezi?

Urmărește startup-urile din România de peste patru ani și așteaptă unicorni locali. Redactor-șef al start-up.ro, Vlad tratează ecosistemul antreprenorial din România cu realism și nu crede că avem încă "Steve Jobs de România".