90 de finanțări pentru 90 de startup-uri. Publicis oferă bani și pentru companii din România

Compania franceză de PR și Marketing, Publicis, oferă antreprenorilor cu idei posibilitatea de a accesa una dintre cele 90 de finanțări. În funcție de stadiul în care se află afacerea, cei interesați pot aplica pentru finanțări cuprinse între 10.000 și 500.000 de euro. Prestigioasa companie oferă Venture Fund-ul cu ocazia împlinirii a 90 de la înființare.

AAEAAQAAAAAAAAcbAAAAJDJlYjk4NmFlLThjMzMtNDgxNy04NmE1LWNlOWY0MGI3YTliZQ

Concursul în baza căruia se vor stabili ideile câștigătoare va putea fii accesat de oricine este interesat și indeplinește trei condiții:

  1. Să aibă o idee de afacere legată de domeniul digital.
  2. Proiectul să fie implementat într-o țară în care Publicis operează.

Publicis intenționează să ajute ideile câștigătoare prin trei moduri:

  1. Prin finanțare de tip Equity Fund cu sume cuprinse între 10.000 și 500.000 de euro, care depind de stadiul în care se află afacerea. Fie că e vorba de o simplă idee sau de un startup implementat deja și care are nevoie de bani pentru a crește.
  2. Un an de tutorat în compania experților Publicis din domeniile marketingului, PR-ului sau cel digital.
  3. O invitație specială la conferința Viva Technology Paris, unde puteți face networking cu alți deținători de startup-uri.

Concursul va fi jurizat prin două stadii:

  1. Alegerea preliminară a proiectelor cele mai interesante la nivel regional (America, Asia-Pacific, Europa, Orientul Mijlociu și Africa) de către cei peste 76.000 de angajați ai Publicis la nivel mondial, și alcătuirea unei liste scurte. Aceștia vor vota asupra proiectelor.
  2. Alegerea celor 90 de proiecte câștigătoare de către un juriu format la nivel global.

Proiectele pot fi trimise aici până pe 28 februarie 2016. Pe 15 martie începe selectarea listei scurte la nivel regional, pentru ca pe 30 iunie să fie anunțați câștigătorii concursului în cadrul conferinței Viva Technology Paris.

Comentezi?

Aflat la început de drum în presă, lui Claudiu Râpan nu-i lipsește entuziasmul și ambiția. După ce și-a făcut junioratul la Gazeta Sporturilor, a decis să tatoneze și domeniul antreprenoriatului. Pasionat de sport din fire, el identifică o serie de similarități între atleți și antreprenorii aflați la început de drum pe piața startup-urilor românești. Cursa este la fel de dinamică în ambele domenii, și evident, la fel de acerbă.