Startup-urile care au prezentat pe scena Startup Avalanche de la Techsylvania

15 startup-uri au participat la competiția Startup Avalanche din cadrul Techsylvania. Astăzi, la prânz, cei mai buni vor fi selectați de juriu și vor primi o excursie de două săptămâni în Silicon Valley, unde vor putea să caute parteneriate și posibili investitori.

Fișier_000

La Startup Avalanche organizat de Techsylvania și Spherik Accelerator au participat 17 startup-uri din nouă țări care au prezentat produsul lor în fața investitorilor.

Iată echipele participante și detalii despre ei:

VisitorAnalytics este o unealtă care simplifică citirea datelor de trafic pentru unele site-uri. A fost creată în România și e dedicată platformelor speciale prin care se pot construi site-uri. Prima variantă funcționează pentru Wix. Platforma permite implementarea Google Analytics pentru 19 dolari, în timp ce VisitorAnalytics oferă un preț mai mic.

ARMNet – Augmented Reality Management Systems din Italia este o unealtă care folosește hărți și realitate augmentată pentru a fi utilizată de către companiile telecom sau de cele de instalații pentru a vedea zonele cu probleme și unde trebuie reparate cablurile. Au primit deja 115.000 de euro de la TIM Ventures în Italia.

Planable a fost creată în Republica Moldova și e o unealtă pentru cei care se ocupă de paginile de Facebook și lucrează la agenții pentru branduri. Practic, recrează designul Facebook și oferă o interfață ușoară pentru aprobarea postărilor și colaborare pe diverse interacțiuni pe Facebook. Se elimină astfel întârzierile cauzate de discuțiile pe mail. 5 agenții testează în acest moment varianta premium. Primul cont de Facebook este gratuit, iar pentru mai multe există un abonament lunar.

Baro este tot din Republica Moldova și automatizează crearea de reclame pe rețelele sociale. Practic, simplifică Facebook Power Editor și poți testa o postare pe mai multe tipuri de audiență. Baro ia 5% comision din valoarea campaniilor de advertising create prin platformă.

Tintag din România e un nume cunoscut. Au 3.000 de clienți și au avut o campanie de crowdfunding de succes. În momentul de față vor să extindă linia de producție și spre portofele și brelocuri personalizate din piele pentru Tintag. Au nevoie de o investiție de 120.000 de dolari pentru vânzări și marketing.

Printivate din România este un software care optimizează printările 3D și analizează erorile și problemele pentru a fi corectate în timp real. E o unealtă care poate fi folosită de arhitecți și specialiștii în proiectare, fiind integrată cu cele mai folosite softuri de arhitectură.

Escreo din Bulgaria e un startup care produce o vopsea specială care funcționează ca o tablă. Practic, văruiești un perete, iar apoi poți scrie cu markerul pe el și poți șterge. Au 100.000 de dolari venituri în acest an și vând produsul în Bulgaria, Franța și Olanda.

Halftone Pro e creat de Larissa Davidova, un developer din Moscova, care s-a mutat la Cluj și lucrează pentru firma Moquops. Halftone Pro generează un pattern asemănător celor din benzile desenate și poate fi o unealtă pentru designerii grafici. Au un model de abonament premium pentru 10 dolari pe lună.

Airis e un startup din Iași care oferă un produs de recunoaștere de obiecte cu ajutorul inteligenței artificiale. Oferă un SDK pentru dezvoltatorii de aplicații care poate fi folosit pentru a recunoaște diverse lucruri în cadrul programelor lor. Practic, dacă ai nevoie de un asemenea soft de inteligență artificială, îl cumperi de la Airis și îl integrezi în produs. De exemplu, poate fi integrată în aplicații pentru detectarea cancerului în faze timpurii.

Verdeate a venit tocmai din Columbia la Cluj-Napoca pentru a-și prezenta platforma care face un diagnostic al amprentei de carbon al unei companii și cu ajutorul tehnicilor de gamification poate îmbunătăți acest lucru. Au 20 de clienți în Columbia și Mexic și vor să intre pe piața din Statele Unite.

City365 e o aplicație lansată de curând prin care poți găsi, în timp real, cele mai bune oferte din oraș, evenimentele la care să te duci. Pentru baruri, de exemplu, se pot crea oferte în timp real, iar cei care au instalată aplicația primesc notificări atunci când se află în zonă privind reducerile oferite. Au 200 de locații în aplicație și intermediază tranzacții de 1.000 de dolari pe zi deja. A fost lansată săptămâna trecută. Au 3.000 de utiliatori și 500 de oameni instalează aplicația în fiecare zi.

Flatme e un startup din Italia care vrea să fie un Airbnb pentru studenți. Practic, pentru că studenții au dificultăți în a găsi un loc unde să stea, iar prețurile sunt mari, Flatme arată casele unde există locuri libere și intermediază tranzacțiile. Seamănă cu platforma CautColeg din România.

Mushin FM e o aplicație din România prin care oamenii pot să influențeze muzica pe care o ascultă într-un restaurant sau un bar. Practic, dacă barul are Mushin, poate crea un playlist, iar cei care intră se autentifică prin Facebook, iar playlist-ul primește preferințele muzicale. Cu ajutorul unor swipe-uri ca la Tinder, utilizatorii pot influența ce muzică le place și ce nu. Mushin a anunțat un parteneriat cu Zonga din Cluj.

Skillific din Estonia e o platformă de joburi care ia în considerare skill-urile oamenilor și îi conectează cu potențiale joburi. E un marketplace pentru talente, mai mult decât pentru joburi.

ExigeApp e o aplicație românească care folosește antreprenorilor pentru a-și face planuri financiare, chiar dacă nu se pricep la zona aceasta atât de bine.

Approd e un site din România care vrea să rezolve o problemă gravă a noastră – birocrația. Practic, poți crea un PFA direct pe site, ai documente și pentru crearea unui SRL-D, iar în timp Approd vrea să adauge și mai multe documente care pot fi completate pentru înființarea și desființarea unor firme.

Comentezi?

Urmărește startup-urile din România de peste patru ani și așteaptă unicorni locali. Redactor-șef al start-up.ro, Vlad tratează ecosistemul antreprenorial din România cu realism și nu crede că avem încă "Steve Jobs de România".