Compania de software Life is Hard (Work Soft) anunță lansarea unui accelerator corporate, cu sprijinul This is not a Storm, un proiect nou care oferă consultanță companiilor pentru a crea oportunități dedicate startup-urilor și nu numai. This is not a Storm este o inițiativă lansată de Roxana Bălan și Tudor Bîrlea.

“This is Not a Storm”ajută să inoveze mai uşor şi mai repede companiile ce-si doresc rezultate mult mai bune în domenii strategice, cum ar fi profitabilitatea, imaginea sau cultura organizaţională. Cu această ocazie, anunţă şi pregătirea lansării primului accelerator corporate din România, înfiinţat în parteneriat cu "Life is Hard (Work Soft)" – companie premiată în 2015 la Londra de către European IT & Software Excellence Awards.

“Prin lansarea acceleratorului, urmărim două lucruri: crearea unei culture antreprenoriale interne şi sprijinirea antreprenorilor cu mare capacitate de execuţie. Prin intermediul acceleratorului, antreprenorii selectaţi vor avea acces la resurse tehnice, portofoliu de clienţi şi finanţare din partea Life is Hard (Work Soft)”, a declarat Tudor Bîrlea, co-fondator al This is Not a Storm.

În plus, credem că tehnologia emergentă, bine selectată şi direcţionată propune solutii pentru problemele reale, contemporane şi ajută la contrucţia unei lumi conştiente, inclusiv în mediul de business

Roxana Bălan, co-fondator This is Not a Storm

“E o lume nouă cu noi nevoi şi avem un context în care inovaţia nu mai este un moft sau un proces care durează ani de zile, ci este o nevoie imediată. Proiectele noastre reunesc experienţa companiilor tradiţionale şi curajul startup-urilor dinamice, generând un win-win-win. În plus, credem că tehnologia emergentă, bine selectată şi direcţionată propune solutii pentru problemele reale, contemporane şi ajută la contrucţia unei lumi conştiente, inclusiv în mediul de business” a spus Roxana Bălan, Co-fondator al This is Not a Storm.

This is Not a Storm - programe inspirate de startup-uri pentru companii

În 2015, o treime dintre acceleratoarele europene sunt create sau susţinute de corporaţii. Investiţiile CVC (Corporate venture capital) au cunoscut o creştere de 86,5%, concretizată în 1734 de acorduri şi o valoare de 42,9 miliarde de euro (datele sunt valabile pentru începutul lui 2015 pe piaţa europeană, conform Global Corporate Venturing).

Life is Hard (Work Soft) este una dintre companiile din România cu propriul portofoliu de produse software, cu focus pe soluţii ce deservesc mediul de business. Prin această nouă iniţiativă, Life is Hard (Work Soft) îşi propune să inoveze mai rapid şi mai uşor, lansând noi produse şi asigurându-şi avantajul competitiv pe piaţă. “This is Not a Storm” s-a ocupat de stabilirea priorităţilor strategice şi proiectarea programului de accelerare, pentru ca acesta să livreze rezultate într-un mod măsurabil pentru Life is Hard (Work Soft).

"Am ales să lansăm acceleratorul în parteneriat cu “This is Not a Storm”, fondatorii deţinând experienţa necesară pentru a proiecta programul care să răspundă nevoilor noastre strategice, oferindu-ne în acelaşi timp sprijinul necesar pentru o implementare şi desfăşurare exemplare. Experienţa şi abordarea lor eficientă ne-au convins de la început,” a declarat Erik Barna, CEO şi cofondator Life is Hard (Work Soft).

Programele “This is Not a Storm” sunt adaptate la contextul beneficiarului. Acesta poate să urmărească obiective foarte precise, prin intermediul programelor de inovaţie: recrutarea de angajaţi talentaţi şi formarea unui mediu de lucru productive şi performant; dezvoltarea de noi surse de venit – produse sau servicii apreciate de clienţi; extinderea prezenţei pe piaţă şi realizarea de interacţiuni relevante cu actualii şi viitorii clienţi.

Life is Hard intenționează să se listeze la bursă

Dezvoltatorul clujean de software Life is Hard vrea sa se listeze in piata AeRO, administrata de Bursa de Valori Bucuresti (BVB). Unul dintre cele mai cunoscute produse ale firmei este platforma 24broker, folosita de brokerii din asigurari pentru gestionarea activitatii.

Life is Hard activeaza de peste 10 ani in piata romaneasca de software. Anul trecut, firma a facut un profit net de 726.000 lei, de aproape sase ori mai mare decat cel din 2013. De asemenea, afacerile au urcat cu 177% (y/y), pana la 3,98 mil. lei in 2014, evolutie determinata de dublarea productiei vandute si de cresterea semnificativa a veniturilor din vanzarea marfurilor.

“Consideram ca am ajuns la varsta adolescentei in afaceri, si este timpul pentru maturizarea companiei noastre. Astfel am decis o schimbare strategica fundamentala a companiei prin listarea acesteia pe piata secundara, AERO, a BVB. Ne dorim aceasta schimbare pentru a atrage investitii din partea celor interesati de piata bursiera, intr-un domeniu pe care-l intelegem, il stapanim si il putem exploata cu beneficii substantiale pentru toti”, a spus Erik Barna, directorul general al companiei într-un material de pe wall-street.ro.