Platforma online FashionUP estimează vânzări cu 300% mai mari anul acesta. Schimbare de identitate vizuală

Platforma online de haine și fashion FashionUP și-a schimbat identitatea de brand și a publicat și câteva cifre relevante privind business-ul său. Anul acesta, vânzările vor fi cu 300% mai mari decât în anii anteriori.

FashionUP2

În medie, clienții FashionUP cumpără de circa 350 de lei, dar este prețios și feedback-ul pe care îl oferă, de cele mai multe ori pozitiv, iar asta se reflectă cel mai bine în lansarea unei alte comenzi în maximum 40 de zile. Când vine vorba de bătălia pentru branduri de top vândute, aceasta se da între cele de renume internaţional, precum Versace Jeans şi cele autohtone, precum Condur by alexandru, preţul mediu al unui astfel de produs fiind de 400 de lei. FashionUP este alături de clienţii săi pe reţelele sociale Facebook şi Instagram, dar şi pe canalul de YouTube.

Shopping-ul inteligent este atunci când noi reușim să oferim cele mai dorite ținute şi accesorii la cel mai mic preț din piață.

Alin Stanciu

CEO FashionUP

FashionUP este o platformă de comerț online cu șase ani de existență pe piața din România și a avut 200.000 de clienți până acum, care au cumpărat aproximativ 600.000 de produse.

„Shopping-ul inteligent este atunci când noi reușim să oferim cele mai dorite ținute şi accesorii la cel mai mic preț din piață. În plus, zilnic activăm extra reduceri pentru zeci de produse. Doamnele și domnișoarele au investit foarte multă încredere în noi și ele sunt cel mai important public, dar avem şi colecţii dedicate bărbaţilor iubitori de fashion şi atenţi la ceea ce poartă şi cum se prezintă în societate“, a declarat Alin Stanciu, CEO şi fondator FashionUP.

Clientele FashionUP sunt la curent cu tendinţele în materie de modă şi sunt iubitoare de shopping comod, din faţa calculatorului sau de pe platforme mobile. Mai mult, cea mai importantă trăsătură a femeii FashionUP este aceea că îşi doreşte să fie în trend fără costuri prea mari, alegând calitatea la preţuri mici. Pentru acestea, FashionUP îşi propune să livreze promisiunile făcute odată cu noua poziţionare prin diferenţiere, creativitate şi socializare. Încrederea pe care clienții au investit-o în FashionUP se vede foarte bine și în cifrele de vânzări de anul acesta. Cele mai populare categorii în toate sezoanele au fost pantofii cu toc și ceasurile, iar anul acesta se estimează vânzări cu 300% mai mari faţă de cei anteriori.

Comentezi?

Urmărește startup-urile din România de peste patru ani și așteaptă unicorni locali. Redactor-șef al start-up.ro, Vlad tratează ecosistemul antreprenorial din România cu realism și nu crede că avem încă "Steve Jobs de România".