Peste 1000 de profesioniști în domeniul tehnologiei vor participa pe 26 & 27 noiembrie la ediția cu numărul șase a How to Web Conference. În paralel se va desfășura și cea de a patra ediție Startup Spotlight, competiție și program de mentorat pentru 32 de startup-uri cu potențial din CEE cu premii în valoare totală de 20.000 de dolari oferite de IXIA România.

how-to-web

Organizat în colaborare cu Telekom Romania, IXIA și Bitdefender, cu sprijinul partenerilor Microsoft, Avangate, hub:raum, Ambasada Canadei în România, Mozilla și Okapi Studio, How to Web Conference 2015 aduce împreună peste 1000 de fondatori de startup-uri, product manageri, programatori, designeri, specialiști în marketing și lideri de comunități din Europa Centrală și de Est. Pe lângă conținutul de foarte bună calitate, care include studii de caz și discursuri practice, participanții beneficiază de oportunități de networking excelente cu actori importanți din industria de tech și au ocazia de a se conecta la ecosistem și de a descoperi tendințele actuale.

Oportunități pentru startup-uri la Startup Spotlight

Participând la Startup Spotlight, 32 de startup-uri care dezvoltă produse tech cu potențial la scară globală vor beneficia de sesiuni de mentorat adaptate nevoilor proprii și vor intra în cursa pentru premiile în valoare totală de 20.000 de dolari oferite de IXIA, partener principal al programului. Ajuns la cea de a patra ediție, programul oferă echipelor finaliste oportunitatea unică de a intra în legătură cu potențiali parteneri de distribuție, investitori și programe de accelerare, ajutându-le în același timp să câștige vizibilitate și expunere media în presa de profil.

Participarea la Startup Spotlight este gratuită, iar echipele finaliste sunt selecționate de un juriu format din experți internaționali în domeniu. Aplicațiile sunt deschise până vineri, 30 octombrie, și se realizează prin completarea formularului disponibil online pe site-ul programului.

„Pentru noi Startup Spotlight a fost momentul în care am prezentat public pentru prima dată produsul nostru, am urcat pe scenă în fața audienței și am primit feedback de la mentori cu experiență relevantă în domeniu. A fost practic punctul de plecare în călătoria noastră”, a declarat Cristiana Bogățeanu, Co-Fondator & CMO, Devicehub.net.

How to Web Conference 2015 este un eveniment organizat în colaborare cu Telekom Romania, Bitdefender și IXIA, cu sprijinul partenerilor Microsoft, Avangate, hub:raum, Ambasada Canadei în România, Mozilla și Okapi Studio și va avea loc pe 26 & 27 Noiembrie la Grand Cinema & More (Baneasa Shopping City). Biletele de tip very early bird sunt disponibile până miercuri, 21 octombrie, pe site-ul evenimentului.

Afis

Bune practici de la antreprenori și profesioniști cunoscuți la nivel global

Pe scena principală a conferinței vor urca antreprenori consacrați și profesioniști cunoscuți la nivel global care vor împărtăși bune practici, vor prezenta studii de caz și vor aborda teme precum lansarea de produse cu potențial, metrici de produs, product marketing, content marketing, creșterea ratelor de conversie prin growth hacking, sau formarea și managementul echipelor.

Printre invitații care au confirmat participarea la How to Web Conference 2015 se numără:

  • Jan Reichelt, Co-Fondator & Președinte, Mendeley, companie care a transformat comunicarea în cercetarea științifică, a crescut la 50 de angajați și câteva milioane de utilizatori, și a fost ulterior cumpărată de Reed Elsevier în Aprilie 2013
  • Larry Gadea, Fondator & CEO, Envoy, startup care ajută companiile să își gestioneze vizitatorii și care a ridicat recent o rundă de finanțare de 15 milioane de dolari de la Andreessen Horowitz
  • Martin Eriksson, Co-Fondator, Mind the Product și Product Tank, profesionist cu peste 18 ani de experiență în dezvoltarea de produse tech
  • Kalman Kemenczy, Director of Product, Prezi.com, creatorii unuia dintre cele mai cunoscute produse din regiune;
  • Edial Dekker, Co-Fondator Gidsy & Hack de Overheid și ex-Senior Product Manager Eventbrite
  • Bram Kanstein, Fondator Startup Stash, director de resurse pentru startup-uri care a ajuns la 230.000 vizualizări în doar 48 ore de la lansare, și ex-European Community Manager, Product Hunt
  • Sujan Patel, Co-Fondator, ContentMarketer.io și autor al cărții “100 Days of Growth” care a fost vândută în peste 10.000 de exemplare.

Lista completă a invitaților la eveniment este disponibilă online pe site-ul evenimentului.

Scena secundară a conferinței va aborda teme de interes pentru startup-uri și va aduce în discuție subiecte precum obținerea de investiții de la investitori de tip angel și/sau fonduri de venture capital, relația cu investitorii înainte și după investiție, evaluarea unui startup sau experiența într-un program de accelerare. La acestea se adaugă o serie de paneluri cu profesioniști din regiune, moderate de liderii comunităților locale.

Oportunități de networking cu actori importanți din industrie

Unul dintre beneficiile principale oferite de How to Web Conference constă în oportunitățile de networking excelente pe care le oferă participanților, aceștia având ocazia să cunoască și să interacționeze în mod direct atât cu invitații speciali, cât și cu profesioniști de excepție, antreprenori și lideri de comunități din Europa Centrală și de Est.

Aceștia vor intra în legătura unii cu alții, vor stabili întâlniri și vor primi recomandări de persoane în funcție de interese folosind How to Web Meet, aplicație mobilă dezvoltată de echipa mReady special pentru conferință. În plus, ei se vor putea alătura meselor rotunde și sesiunilor de Q&A și “Ask the expert” care vor fi organizate în cele două networking lounges pe toată durata conferinței. Oportunitățile de networking vor continua și după finalizarea programului oficial al conferinței, la cocktail-urile, evenimentele și petrecerile cu circuit închis organizate cu această ocazie.

Expoziție IoT

Nu în ultimul rând, participanții la How to Web Conference 2015 vor avea ocazia să descopere tendințele actuale în industrie vizitând zona de gadget expo unde vor fi expuse produse inovatoare din domeniul IoT și aparate care folosesc inteligență artificială. O demonstrație a felului în care funcționează o parte dintre aceste produse va avea loc și pe scena principală a conferinței.

“How to Web este un eveniment care a crescut organic de la an la an cu sprijinul comunității profesioniștilor în tehnologie. Ne dorim să aducem cât mai multă valoare adăugată, așa că am adăugat, pe lângă conținutul practic pe care audiența noastră îl cunoaște deja, o gamă de activități de networking dedicate și prezentări de produse inovatoare. Toate acestea pentru a ne asigura că participanții la How to Web Conference 2015 au parte de o adevărata experiență!”, a declarat Daniel Dragomir, CEO, How to Web.