Sessions, produsul lansat de startup-ul românesc FlowOS, a fost votat ,,Product of the Day”, depășind cu un număr aproape dublu de voturi unul din cei mai mari jucători de videoconferințe din lume, care au lansat un produs concurent în aceeași zi. Sessions, în cele din urmă a câștigat și premiul de ,,Product of the Week”.

Sessions este o platformă de comunicare și colaborare, proiectată, în primul rând, pentru întâlniri mai eficiente, aducând toate funcționalitățile necesare într-un singur loc.

Cu peste 3.500 de utilizatori la nivel global, număr aflat în continuă creștere, Sessions rescrie felul în care se desfășoară întâlnirile hibride. Platforma cumulează pentru prima oară într-un singur ecosistem, toate procesele unei întâlniri: de la planificare, structurare, desfășurare și follow-up.

Unul dintre ingredientele cheie ale platformei este că utilizatorii au posibilitatea de a structura în prealabil întâlnirile în jurul unei agende clare. În agendă utilizatorii vor aloca instrumente specializate dintr-o gamă largă de opțiuni, pentru eficiență și productivitate maximă.

Spre exemplu, în timpul unei conferințe video live prin Sessions, utilizatorii pot accesa documente Google, pot colabora instantaneu prin Miro sau pot accesa My Notes (notițe luate în timpul unei sesiuni și trimise automat prin e-mail), fără a fi nevoie să lucreze cu mai multe aplicații în același timp. Sessions îmbunătățește exponențial comunicarea și colaborarea din timpul întâlnirilor - iar scalabilitatea sa permite integrări viitoare inclusiv cu: Spotify, Figma sau Notion.

Radu Negulescu, fondator și CEO al FlowOS, declară că ,,Geneza Sessions a început cu o ședință de board pe care a trebuit să o organizez online în martie anul trecut. Asta m-a făcut să realizez că nu există niciun instrument care să ne ajute să gestionăm eficient întregul proces al întâlnirilor complexe: de la planificare, structurare, desfășurare și followup”.

Victoria Sessions pe platforma Product Hunt, este o confirmare la nivel global a produsului nostru, voturile fiind primite de la profesioniști din diverse domenii de activitate. În același timp, am demonstrat că în România se pot dezvolta produse mass-market relevante nu doar pe plan local, cât și pentru utilizatori din țări precum Statele Unite, Australia sau Africa de Sud.”

Sessions este acum disponibil – în mod gratuit accesând site-ul oficial.