Calendis e un software made in Cluj pentru programări, simplu și ușor de folosit, compus din două produse complementare: o soluție de business și o platformă pentru clienți. Recent, aplicația a intrat pe lista aplicațiilor ce transformă Cluj-Napoca pe drumul spre smart-city, aplicația fiind implementată în cadrul bazei sportive publice Gheorgheni printr-un parteneriat cu Primăria Cluj-Napoca.

Astfel, alături de programări la saloane de frumusețe, dentist, medic sau doctor veterinar, utilizatorii platformei pot acum să-și rezerve și un teren de tenis sau unul de fotbal în cea mai modernă bază sportivă din istoria orașului, la orice oră din zi sau din noapte.

Scădere a ratei de neprezentare

”Programările realizate telefonic vor fi în curând o metodă depășită, iar Calendis este alternativa deja existentă și capabilă să preia și să îmbunătățească acest proces. Acum 17 ani nu ne puteam închipui că vom avea telefoane mobile la fel de performante ca și un calculator, dar iată că azi le avem și le folosim pentru o mulțime de „sarcini”, fie ele personale sau profesionale. Dar, dincolo de a prelua partea cu programările telefonice, valoarea produsului Calendis constă în a face accesibile afacerilor mici și mijlocii niște servicii care până acum erau folosite doar de companii mari. Vorbim desigur de componentele ERP (enterprise resource management) și CRM (client relationship management).”, a spus Claudiu Câmpean, product owner la Calendis.

Pentru business-uri, Calendis este un instrument de management al activității, cu posibilitatea de administrare a calendarelor angajaților, a bazei de clienți și monitorizarea interacțiunilor acestora. Fiecare angajat are posibilitatea să-și introducă singur programările, în timp ce angajatorul poate urmări gradul de ocupare al acestora. Aplicația business este prevăzută de asemenea cu o componentă de marketing ce permite firmelor să trimită e-mailuri promoționale sau de fidelizare a clienților precum și notificări prin SMS cu data și ora programării.

În urma folosirii aplicației timp de doar 3 luni clienții Calendis au observat o scădere de 50% a ratei de neprezentare datorată notificărilor trimise prin SMS ce le amintesc clienților de programările făcute.

Momentan, majoritatea utilizatorilor Calendis sunt din Cluj-Napoca, dar echipa are planuri să se extindă întâi în București și în alte orașe mari din România precum și în cele din Europa, eficientizând procesele de business ale afacerilor mici și mijlocii.

Calendis este un start-up de tip SaaS (software as a service) incubat în cadrul companiei clujene Evozon. Investiția până acum a fost de peste 350 000 de euro. Planul lunar costă 8 euro pentru angajat și conține 100 SMS-uri gratuit. Planul annual ajunge la 6,67 euro pe angajat pe lună.

Foto - Flickr/Yoppy