Totodată, prin intermediul aplicației lansate de startup-ul fondat în 2013 și specializat în drepturile pasagerilor și în obținerea de compensații pentru zboruri întârziate, anulate sau suprarezervate, utilizatorii își pot crea o hartă interactivă a călătoriilor efectuate, hartă ce poate fi distribuită pe rețelele sociale.

Odată creată harta, aplicația prezintă utilizatorului zborurile pe care le-a efectuat, evidențiind cursele eligibile pentru compensații din partea companiilor aeriene.

Disponibil pe site-ul AirHelp și în, în curând, în aplicația mobilă, instrumentul are o caracteristică duală, oferind pasagerilor posibilitatea de a verifica istoricul tuturor zborurilor personale, tocmai pentru a-și vedea eligibilitatea pentru compensații. Odată accesată aplicația, AirHelp va informa utilizatorii dacă au dreptul la despăgubiri imediat ce zborul lor a fost anulat sau întârziat.

AirHelp - harta călătoriilor

Pe lângă informarea în timp real a pasagerilor despre situația zborurilor lor și obținerea de compensații, noua aplicație actualizează instant și harta de călătorii a utilizatorilor.

Analizând zborurile ultimilor ani și rezervările actuale, AirHelp crează o hartă interactivă a curselor și destinațiilor, respectiv statistici despre timpul petrecut în aer, țările vizitate, aeroporturile de pe s- a zburat de cele mai multe ori, valoarea medie a biletului de avion, kilometrii parcursi, compania aeriană cea mai frecventată, orele petrecute în cozile de la porțile de îmbarcare și multe alte informații specifice călătoriilor.

Aplicația este compatibilă cu sistemele de operare iOS şi Android, respectiv cu serverele Gmail, Hotmail şi Microsoft Outlook.

“Promovarea drepturilor pasagerilor și găsirea de noi modalități prin care să apărăm consumatorii au fost întotdeauna prioritățile noastre”, spune Henrik Zillmer, CEO și co-fondator AirHelp. “În fiecare an, peste nouă milioane de pasageri sunt eligibili pentru obținerea de compensații pentru zborurile întârziate, anulate sau suprarezervate, dar încă mulți dintre acești călători nu știu că au acest drept sau cum să depună o cerere validă. Noul nostru instrument va furniza informații convingătoare pentru consumatorii de astăzi, activi în social media și, în același timp, va fi o platformă pentru notificări automate privind eligibilitatea pentru obținerea de compensații. Suntem încântați să informăm și mai mulți pasageri despre drepturile lor folosind tehnologia într-un mod distractiv și interactiv”, adaugă Henrik Zillmer.

Cinci milioane de pasageri despăgubiți

Aplicația completează serviciile introduse de companie anul trecut, precum scannerul pentru bilete de avion şi instrumentul de inteligenţă artificială, Lara.

Din 2013, când AirHelp a fost fondată, compania a ajutat peste cinci milioane de pasageri să primească despăgubiri în valoare de 300 de milioane de euro. AirHelp are reprezentanțe în Europa, Asia și America de Nord, care deservesc 30 de țari, oferind asistență în 16 limbi. Compania are peste 500 de angajați la nivel mondial.

Noul instrument AirHelp poate fi accesat online aici: https://app.airhelp.com/my-travels