15 finaliști în competiția 200 Seconds of Fame

După trei săptămâni de înscrieri, juriul competiției de pitching 200 Seconds of Fame a decis 15 finaliști. Aceștia vor urca pe scenă, în a doua zi de ICEEfest, pentru a convinge investitorii în doar 200 de secunde.

Prin participarea la 200 Seconds of Fame, powered by start-up.ro, startup-urile pot să ia legătura cu investitorii din juriu, iar câștigătorii au ocazia să treacă la un nou nivel. Cei care au fost acceptați vor prezenta pe 16 iunie pe scena de startup-uri. Competiția va fi prezentată de colegul nostru Octavian Palade.

Cei care vor să susțină echipele și să vadă competiția, poate achiziționa un bilet dedicat startup-urilor, cu doar 50 de euro. Acesta oferă acces începând de la ora 14.00 la ICEEfest. Dacă vrei să cumperi alte bilete, poți achiziționa biletele AICI.


Juriul 200 Seconds of Fame va fi format din Vlad Sorici (Manager, Orange Fab), Carmen Sebe (Gecad Ventures), Rasa Strumskyte (Talent Garden), Daniel Rosner (Innovation Labs), Casper Smeets (Program Director of the Digital Health Accelerator, Rockstart), Leon Emirali (CrestComms), Dario Mazzella (Project Manager META Group), George Carey-Simos (We are Social Media), Dan Sturza (In House Venture Capitalist, Spherik Accelerator), Eugene Borukhovich (Global Head of Digital Health & Innovation, Bayer Grants4Apps), Florin Grosu (președinte Young Leaders Club) și Radu Ionescu (Managing Partner Ionescu & Sava).

Echipa câștigătoare va fi stabilită de către publicul din sală, prin intermediul aplicației ICEE Fest, în timp ce juriul va acorda mențiunea specială. După fiecare prezentare, juriul va pune întrebări și va oferi feedback startup-urilor participante, esențial pentru ca fondatorii să știe cum să dezvolte pe viitor afacerea lor.

Iată cele 15 echipe care vor ajunge pe scena concursului 200 Seconds of Fame

Leaseman

Este o platformă de leasing și asset management pentru piața imobiliară. Cu ajutorul ei, se pot oferi analize, monitoriza portofoliile, se face un management al proprietăților și contractelor. În momentul de față echipa lucrează la un prototip Alpha și se pregătesc pentru a strânge fonduri seed.

Psytera

E un produs destinat psihoterapeuților și pacienților acestora. Astfel, produsul creat vrea să strângă relația dintre terapeuți și pacienții lor, dincolo de ședințele individuale de la cabinet. În plus, terapeuții își pot programa clienții și își pot organiza notițele astfel.

ProductLead

Produsul e destinat celor care vor să-și transforme pagina de Instagram într-un magazin online. Astfel, imaginile devin active și pot fi folosite pentru a trimite către un magazin online sau pagina unde poți să cumperi acele produse. Platforma urmează a primi un comision de la influenceri pentru că intermediază aceste vânzări.

IM.CITY Cars

Startup-ul permite șoferilor să primească informații și mesaje pe baza numărului de înmatriculare. De asemenea, șoferii pot vorbi între ei dacă sunt pe platformă și se găsesc cu ajutorul numărului. Ca model de business, aplicația poate fi folosită pentru companiile care au flote de mașini pentru comunicarea internă.

Baro

O unealtă pentru automatizarea și optimizarea campanilor de advertising online. Practic, platforma poate fi folosită pentru a înlocui unelte precum Facebook Power Editor, AdEspresso sau AiTarget.

Symme3D Biotech

Produce imprimante 3D care pot fi folosite pentru imprimarea de celule pentru crearea țesuturilor vii. Imprimanta Biotech One creată de Symme3D poate fi folosită și ca un incubator care menține celulele stem în condiții perfecte timp de 50 de ore.

YardLabs

O platformă destinată viticulturilor. Cu ajutorul senzorilor montați în vie, aceștia pot monitoriza starea culturilor. Astfel, se elimină nevoie de a trimite angajați în vie pentru a vedea temperatura și umiditatea. Totul se generează automat și poate fi folosit și pentru oferirea de certificări pentru struguri.

Critique Gaming

Un studio de gaming din București care are scopul de a construi jocuri cu responsabilitate socială. Produsul lor se numește “Interrogation” și e un joc care imită narațiunea unei investigații de poliție și te pune în scaunul unui detectiv. Au fost premiați la DEV.Play și la Amber Jam.

Social Insider

E un tool de analiză a paginilor de Facebook pentru branduri în competiție. Practic, poți să-ți urmărești competiția în permanență pentru a lua decizii mai bune pentru conținutul tău.

Nifty

Nifty e o platformă destinată celor care țin workshop-uri și training-uri. Astfel, Nifty oferă o soluție SaaS pentru cei care creează training-uri pentru administrarea și organizarea acestora.

OWT Garage

E un concept nou pentru cei care vor să cumpere mașini. Astfel, cei care cumpără mașini second-hand cu ajutorul OWT Garage primesc mașina 10 zile pentru a fi testată, are șase luni garanție și un an de asistență pe drum. Site-ul verifică mașinile care apar la vânzare.

Cleverwash

Este o platformă de management de spălătorii, prin care șoferii își pot face programare pentru a-și face mașina curată. Pe CleverWash o să poți găsi atât oferte speciale cat și o gamă completă de servicii profesionale de auto detailing.

EyeSight

E o soluție de realitate virtuală pentru tratarea ambliopiei, adică boala ochiului leneș, care înseamnă că un ochi este mai slab decât celălalt. Tratamentul actual înseamnă ca oamenii să poarte un bandaj pentru cohi sau să facă exerciții la oftalmolog. EyeSight colaborează cu o clinică din Cluj-Napoca pentru dezvoltarea soluției.

AdTech Media

AdTech Media oferă capabilități de microplăți pentru monetizarea conținutului de pe site-uri. Tehnologia permite site-urilor să găsească soluții de monetizare suplimentare în epoca softurilor care blochează reclamele.

x42

O platformă creată în Republica Moldova prin care utilizatorii pot să lase comentarii video și poate fi folosită de site-urile de media pentru a interacționa mai mult cu cititorii săi. Numele vine de la formatul videoclipurilor, care au doar 42 de secunde. Monetizarea se face pe bază de abonament lunar pentru publicațiile și trusturile media.



Citeste si