28 de startup-uri ajung în etapa finală la Hubcelerator, iar opt vor avea și crowdfunding

28 de start-up-uri românești participante la programul Hubcelerator organizat de Impact Hub Bucharest au intrat în etapa de validare a modelelor de business.

Început în 5 octombrie și având o durată de 10 săptămâni, programul de accelerare s-a concentrat până în acest moment pe dezvoltarea modelului de afaceri pentru start-up-urile participante, pe redactarea unor planuri financiare și pe oferirea de cunoștințe teoretice și practice în domenii precum consiliere juridică, contabilitate, finanțări și investiții, relații cu clienții, marketing și dezvoltare de produs, vânzări, tehnologie pentru start-up-uri, social media, resurse umane și abilități de prezentare. Pe lângă toate acestea, în cadrul Hubcelerator, fiecare participant are acces la mentori, antreprenori și experți care să îi ajute în a găsi cea mai rapidă soluție pentru transformarea ideii într-un business sustenabil.

Cele 28 de start-up-uri participante la programul Hubcelerator
  • Am o dambla - Amodambla reunește oameni care se pricep cu cei care caută o introducere în orice hobby sau activitate.
  • Apomat - Apomat oferă apă filtrată prin automate plasate în campusuri și în întreg orașul.
  • Artistiq - Artistiq este un magazin online care vinde obiecte de arta si design create de artiști și designeri români.
  • Blend It - blend-it combină sănătate și confort printr-o soluție rapidă pentru a aduce smoothie-uri sănătoase în viața noastră de zi cu zi.
  • Bookletta - Bookletta este o linie de genți cu un buzunar special transparent care scoate în evidență cartea pe care o citești.
  • Carroș - Carroș oferă bucate cu poveste prin descoperirea chef-ilor necunoscuți din jurul nostru.
  • Centrul de recuperare AVC - Echipa AVC construieste o clinică de prevenire și recuperare a cazurilor de accident vascular cerebral.
  • Coffee 4 friends - Coffee 4 Friends aduce cafeaua de calitate mai aproape de tine prin coffee drive-uri plasate în drumul tău.
  • Dare to Rug - Dare to Rug este primul brand de design românesc care produce covoare hand-tufted.
  • DroneMap - DroneMap oferă imagistică aeriană de înaltă rezoluție, actualizată, pentru proiecte complexe în domenii ca agricultură, construcții sau de dezvoltare urbană.
  • Echoz - Echoz inovează recrutarea prin utilizarea tehnologiei pentru a găsi candidații potriviți prin canale de comunicare încă neexplorate.
  • Eleven Store - Eleven Store oferă clienților opțiuni pentru a transforma fotografia în artă pentru acasă.
  • F2F - F2F utilizează tehnologia pentru a ajuta oamenii să găsească lucrurile pierdute.
  • Flug - Flug este un serviciu de curierat care conecteaza curierii cu expeditori pentru livrare rapidă.
  • Health and Happiness - Agricultură ecologică și produse de la ferma lor proprie.
  • INmotion - INmotion îți aduce energie pentru 1 milion de lucruri printr-o metodologie de fitness și nutriție dezvoltată de echipă.
  • Kidult - Kidult descoperă și dezvoltă copiii printr-un proces de implementare a ideilor în viața reală.
  • Legorent - Legorent oferă familiilor seturi LEGO la prețuri accesibile printr-un abonament lunar.
  • Modular Homes - Modular Homes proiectează, produce si livrează clădiri durabile de calitate prin utilizarea de materiale prefabricate pentru a oferi costuri si timpul de livrare dorit de client.
  • Online Bycicle Racing - O platformă prin care bicicliștii dedicați se pot antrena sau concura împreună chiar și în timpul celor mai aspre ierni.
  • ParadoxBox - ParadoxBox creează cutii speciale care transformă chiar cele mai simple daruri într-o experiență deosebită.
  • Positive Projects - Positive Projects oferă training și consultanță de tip Global Reporting Index pentru companii și ONG-uri care doresc să își îmbunătățească impactul și raportarea non-financiară.
  • Soup Loop - Soup Loop este primul bar de supă din București, dedicat hranei sănătoase, ingredientelor de sezon, organice și cu gust unic.
  • Stai să-ți povestesc - Ateliere de lucru și evenimente despre storytelling pentru organizații care doresc să construiască mesaje și comunități mai puternice.
  • The Stranger - The Stranger este un joc pentru telefonul mobil care te învață limbi străine printr-un joc de supraviețuire cu provocări constante.
  • Tonomat - Tonomat aduce democrația în cluburi, petreceri sau la radio, reprezentând o  aplicație prin care utilizatorii pot vota muzica pe care o ascultă.
  • Traverience - Traverience este un serviciu de turism în aer liber, care aduce oamenii mai aproape de natură.
  • ZigZag - O afacere socială în Balotești concentată pe producția de textile pentru propriile produse sau comenzi personalizate.

”Suntem încântați de progresul făcut până acum de antreprenorii participanți, însă acum urmează pentru ei poate cea mai provocatoare etapă: validarea din partea pieței. Ținând cont de diversitatea modelelelor din program și a publicurilor cărora se adresează, ei au ales diferite metode de validare, de la vânzări directe la crowdfunding” a declarat Lucian Grămescu, Project Manager Hubcelerator

În procesul de validare, 8 dintre start-up-urile participante au intrat în campanii de crowdfunding pe platforma wearehere.ro, iar în numai câteva ore au reușit deja să atragă peste 1.000 de euro în total. Campaniile se vor încheia pe data de 18 decembrie 2015.

Cum funcționează campania?
  • susținătorii descoperă start-up-urile participante, descrierile lor, clipurile de prezentare și echipele de antreprenori din spatele fiecărui start-up
  • aleg suma cu care doresc să contribuie și recompensa pe care o vor primi
  • fiecare susținător poate alege să susțină unul sau mai multe startup-uri prin contribuții financiare
  • fiecare start-up participant a setat o dată estimată de livrare a recompenselor care ține cont de data de finalizare a campaniilor și de timpul necesar de pregătire și livrare a acestora


Citeste si