2Performant: performanțele marketingului afiliat în timpul pandemiei

Analiza companiei 2Performant în cadrul propriei platforme de marketing afiliat arată nu numai o dublare a comerțului online în luna aprilie și creșteri semnificative pe toată perioada stării de urgență, ci și un interes crescut al oamenilor pentru a practica afilierea.

Pe fondul crizei manifestate în ultimele luni și pe piața muncii, echipa 2Performant a observat o creștere a numărului de persoane care au început să facă marketing afiliat în cadrul platformei companiei. Cu alte cuvinte, tot mai mulți oameni sunt interesați de tehnologia care le permite să câștige bani din comisioane și să își suplimenteze veniturile. 

Astfel, în perioada martie – mai 2020, 2.734 de conturi noi de afiliați au fost înregistrate în cadrul platformei 2Performant. Totodată, în aceeași perioadă și comisioanele încasate de către afiliați au crescut considerabil față de anii trecuți, ca urmare a accelerării comerțului online, dar și a interesului crescut al brandurilor pentru astfel de campanii.

În perioada 1-30 aprilie 2020, s-a înregistrat un total al comisioanelor afiliaților de 345.300 euro, ceea ce reprezintă o creștere de 75,9 %, iar între 1-31 mai comisioane de 366.700 euro, o creștere cu 58,1%.  

Dintre cele 2.734 de conturi noi înregistrate în această perioadă, 383 au și încasat primii lor bani din afiliere.

„Previziunile pe plan internațional sunt că până în 2027 freelancerii vor reprezenta 50% din forța de muncă americană, așadar, în contextul gig economy existent cred că și în România acest tip de muncă va lua amploare. Mai mult, sunt studii care arată că tehnologia este cea care i-a ajutat pe cei mai mulți freelanceri să câștige bani, iar marketingul afiliat se înscrie în această linie. Marketingul afiliat pune tot mai mult accent pe performanță, pentru că în acest domeniu câștigi pe măsura vânzărilor generate. Cu cât ești mai performant, cu atât câștigi mai mult. Iar acesta este viitorul marketingului”, spune Dorin Boerescu, CEO 2Performant.

Interes crescut pentru afiliere – cum funcționează tehnologia? 

Marketingul afiliat a fost introdus pentru prima oară pe piața din România de către 2Performant (la vremea aceea 2Parale), companie care a generat în cei 12 ani de activitate peste 201 milioane de euro vânzări pentru magazinele online din platformă și peste 14 milioane de euro sub formă de comisioane plătite către afiliații săi.

Înțeles ca publicitate plătită la cost pe vânzare, marketingul afiliat este marketingul viitorului și crește odată cu accelerarea la nivel mondial a eCommerce-ului.

Acesta reprezintă modalitatea transparentă de colaborare dintre un magazin online și cei care pot trimite potențiali clienți către magazin, prin diferite forme de reclamă online, primind în schimb un comision pentru vânzările generate.

Astăzi, peste 1.000 de branduri fac afiliere activ în România, 600 doar prin platforma companiei 2Performant, care a dezvoltat și operează propria tehnologie în acest domeniu. 

De exemplu, numai în perioada stării de urgență, numărul afiliaților care au făcut bani a crescut cu 12,1%, aceștia înregistrând împreună în luna aprilie venituri de peste 10.000 euro/zi în medie.



Citeste si