4 viziuni ale liderilor de business de la Forumul Economic de la Davos

Liderii mondiali, dar și liderii economiei s-au adunat la Davos, pentru World Economic Forum. Ei au ținut discursuri și au participat la discuții despre viitorul lumii. Cum văd liderii tehnologiei viitorul?

CEO-ul Google, indianul Sundar Pichai a venit la Davos după ce s-a întâlnit la Paris cu președintele Franței, Emmanuel Macron. El a vorbit despre femei în tehnologie și inteligență artificială, conform Entrepreneur.com.

“Participarea femeilor în tehnologie e foarte scăzută, dar produsele noastre afectează pe toată lumea. Singura metodă prin care putem rezolva asta e să implicăm mai multe femei în industrie”

Pichai a spus că inteligența artificială va fi mai importantă pentru omenire decât electricitatea sau focul și are implicații mai profunde. El consideră că inteligența artificială poate egaliza puterile nucleare, pentru că răspunsul va putea fi pe măsură.

Jack Ma, Alibaba

Jack Ma, șeful Alibaba, a vorbit în interesul Chinei, despre nevoia de comerț deschis.

“Lumea s-a schimbat. Datorită noii tehnologii, în viitor nu va mai exista Made in China, Made in America sau Made in Peru. Va fi Made on the Internet”.

Pentru că are un site care favorizează conexiunile dintre business-urile mici și clienți, Ma a spus și că e foarte greu să mai impui limite pe comerț, în condițiile în care sute de mii de afaceri mici fac comerț pe internet.

Mark Benioff, Salesforce

Mark Benioff, CEO al Salesforce, a vorbit despre problemele Uber din ultimul an și cum, pornind de la un articol pe blog al unei foste angajate, cultura Uber a provocat demisia CEO-ului și fondatorului companiei și lipsa de încredere a clienților.

“Am ajuns în punctul în care supermajoritățile din companii, unde fondatorii și managerii decid orice, dispar. Ce e mai important pentru firma ta? Încrederea sau creșterea? Dacă orice altceva e mai important decât încrederea, atunci vei avea probleme”

Dara Khroswshahi, CEO Uber

Dara Khosrowshahi, actualul CEO al Uber, a vorbit despre transformările companiei pe care o conduce.

“Acele mărturisiri despre cultura internă au făcut compania să înțeleagă că trebuie să facă schimbări și să se separe de trecut și să facă lucrurile etic”

Obiectivul lui Khrosrowshahi e să listeze Uber în 2019 și să fie profitabil în 2022. De asemenea, el a spus că Uber va lucra mai mult cu autoritățile pentru a reglementa domeniile în care activează, inclusiv în domeniul mașinilor zburătoare.



Citeste si