40% mai multe vânzări pentru antreprenorii care vând internațional pe eMAG

Antreprenorii români din programul cross-border eMAG Marketplace care vând în trei țări- România, Ungaria și Bulgaria- au înregistrat vânzări suplimentare de 40% în prima jumătate a acestui an pentru produsele activate în aceste țări, în plus față de vânzările realizate pentru aceste produse doar în România.

„Investim permanent pentru a îi susține pe antreprenorii români și a le oferi încrederea că produsele lor pot ajunge în casele a peste 35 milioane de oameni din cele trei țări. Cu ajutorul tehnologiei de care azi dispunem și a investițiilor uriașe în infrastructură din ultimii doi ani, punem la dispoziția acestora programe care să îi ajute să își dezvolte afacerea în întreaga regiune, fie că vorbim despre opțiuni de creștere a vizibilității, sisteme de logistică integrată sau opțiuni avantajoase de livrare. Creșterea accelerată a celor 5.000 de antreprenori români prezenți pe eMAG Marketplace arată că acesta este cel mai simplu mod de a te dezvolta și o inspirație pentru orice business, în oricare etapă s-ar afla”, a spus Stejara Pircan, senior VP eMAG.

Programul cross-border: traducere pentru 5 milioane de produse 

Lansat în urmă cu aproape doi ani, programul cross-border, care facilitează accesul sellerilor pe piețele vecine din Ungaria și Bulgaria, a fost îmbunătățit constant cu noi funcționalități.

Traducerea în alte două limbi pentru produsele care urmează să fie vândute pe altă piață decât cea de origine, fără costuri suplimentare, este una dintre acestea. În ultimul an, cu ajutorul tehnologiei și al inteligenței artificiale, 5 milioane de produse au beneficiat de traducere mai rapidă prin programul regional cross-border.

Pe lângă traducere, produsele listate de selleri beneficiază și de conversia automată a prețurilor în monedele locale, precum și de opțiuni de sincronizare a stocurilor și prețurilor între platforme.

Investiții de 25 milioane de lei anul acesta pentru susținerea sellerilor care vând regional în trei țări

Anul acesta, investițiile eMAG în susținerea sellerilor care vând cross-border se ridică la 25 milioane de lei și sunt direcționate în special în livrare. Aceste investiții se înscriu în planul eMAG pe termen lung de ajuta sellerii să se dezvolte în regiune și de a răspunde noilor obiceiuri de shopping ale oamenilor care preferă livrarea flexibilă.

Totodată, începând din această primăvară, eMAG a dezvoltat programul Fulfilment by eMAG (FBE) cross-border, dând astfel sellerilor posibilitatea de a livra direct din depozitul din România, în Ungaria și Bulgaria, la aceleași costuri. eMAG se ocupă de toată logistica, de la recepție, depozitare, picking, împachetare, livrare, relații cu clienții sau retur prin intermediul serviciului FBE.

Numărul de produse incluse în programul FBE a crescut în ultimul an cu peste 45%, iar articolele eligibile sunt incluse și în programul Genius cu livrare rapidă și oferte exclusive.



Citeste si