- 20 Martie 2024
5 echipamente de nelipsit pentru noul birou al afacerii tale
Trebuie să te concentrezi pe optimizarea eficienței și a confortului în mediul de lucru, prin utilizarea de echipamente și sisteme ergonomice. Ia în considerare înălțimea și poziția ecranului, tastatura, mouse-ul și iluminarea adecvată. Alege scaune de birou cu suport lombar, reglarea înălțimii, reglarea înclinării și sprijin pentru brațe.
Selectează cele mai bune modele pentru echipamente de birou, ca să beneficiezi de confort și să dai randamentul dorit în activitatea de business. Nu-i nevoie să investești sume mari în dotarea spațiului de lucru, folosește CardAvantaj și cumpără în rate fără dobândă* tot ce ai nevoie pentru biroul tău.
Poți să alegi ce-ți place din magazine fizice sau online. Sunt peste 9500 de parteneri în rețeaua CardAvantaj, inclusiv retaileri consacrați, precum Mobexpert, Elvila, Kika, JYSK, Dedeman, Brico Depot, Vivre, Lem's, Mob Design, ș.a.
Tehnologie și hardware de înaltă performanțăUn procesor puternic, o memorie RAM generoasă, spațiu de stocare suficient și o placă video performantă sunt doar câteva dintre specificațiile tehnice care influențează eficiența activității tale. De asemenea, nu trebuie neglijate nici sistemul de operare, software-ul preinstalat sau compatibilitatea cu alte dispozitive.
Alege periferice de top: monitoarele de înaltă rezoluție, tastaturi și mouse-uri ergonomice, webcam-uri cu rezoluție HD pentru conferințe video și căști cu anulare a zgomotului. Dacă ai un business în industria de design grafic sau video vei avea nevoie de stații de lucru puternice, tablete grafice și monitoare cu calibrare a culorilor. Serverele, sistemele de stocare de date și alte echipamente similare sunt necesare dacă activezi în domeniul IT.
Utilizarea soluțiilor de stocare digitală reprezintă o condiție de bază pentru eficiența activității tale la birou. Stocarea în cloud oferă multiple avantaje, precum accesibilitatea datelor de oriunde, securitatea și economia de spațiu fizic. Pe de altă parte, hard disk-urile externe oferă o soluție tangibilă și fiabilă pentru stocarea datelor.
Organizarea eficientă a spațiului de lucru este un alt factor important pentru un business de succes. Utilizează rafturi ajustabile, unități de stocare mobile, sisteme modulare pentru un birou ordonat și funcțional, într-un mediu de lucru plăcut. Îmbină funcționalitatea cu designul contemporan, utilizând materiale durabile și tehnologii avansate.
De la imprimante multifuncționale cu jet de cerneală și laser, la scanere cu alimentare prin foi sau cu plată, alegerea potrivită depinde de nevoile specifice ale biroului tău. Majoritatea imprimantelor multifuncționale permit imprimare, scanare, copiere de documente și transmitere / primire de faxuri.
Viteza de imprimare și scanare, calitatea imprimării și a scanării, precum și tipurile de conectivitate (wireless, USB, Ethernet) sunt aspecte importante când alegi aceste echipamente de birou. În plus, este important să verifici compatibilitatea lor cu sistemul de operare pe care îl utilizezi, ca să lucrezi eficient și să beneficiezi de toate avantajele device-urilor moderne.
Sisteme de securitate și backupUn sistem de securitate robust poate preveni riscurile online și reduce daunele în cazul unor atacuri cibernetice. Investește în sistemele de securitate precum software antivirus, back-up și firewall, pentru protecția datelor de business. Menținerea și actualizarea regulată a aplicațiilor informatice este la fel de importantă ca și alegerea lor. Asigură-te că utilizezi în mod adecvat aceste echipamente importante pentru noul birou al afacerii tale.
Achiziționează articole de calitate și folosește mijloace de plată inteligente, ca să ai un start bun în business și să-ți organizezi activitatea în mod eficient!
*Dobânda zero se aplică dacă se achită lunar suma totală de plată, astfel cum este evidențiată în extrasul de cont emis de către Bancă. Pentru o limită de credit de 5.367 lei, dobânda fixă este de 28%/an, rata lunară de plată este de 512,57 lei, iar dobânda anuală efectivă (DAE) este de 38,94%, fiind calculată pentru suma menţionată mai sus retrasă în întregime în prima zi de la un ATM Credit Europe Bank (România) S.A. şi rambursată în 12 rate lunare egale. Valoarea totală plătibilă este de 6.307,27 lei incluzând dobânda, comisionul anual de administrare cont curent de card în valoare de 49 lei şi costul de utilizare a mijlocului de plată în valoare de 107,69 lei.