- 27 Mai 2021
6 comercianți români introduc sistemul „Cumperi acum, plătești mai târziu” dezvoltat de fintech-ul Mokka
"Anul 2020 ne-a demonstrat că este foarte important să le oferim clienților noștri o experiență extraordinară în mediul online și în același timp o soluție rapidă atât de livrare, cât și de plată. Astfel că, propunerea partenerilor noștri de la Revo Technologies a venit la momentul potrivit. Suntem bucuroși să fim printre primii care au implementat serviciul Mokka - Cumperi acum, Plătești mai târziu - fiind primii care lansează, în Romania, o astfel de soluție de finanțare rapidă. Așa că, de acum, clienții Mobexpert pot achiziționa online produsele favorite având posibilitatea să plătească în rate, cu Mokka, obținând aprobare instantă,” a declarat Adelina Badea, CEO, Mobexpert
Mobexpert, CCC, Noriel, Lensa, Humanic și Ideall.ro sunt printre primii comercianți care au semnat colaborarea fintech-ul Mokka. Alți retaileri din sectoarele modei, încălțămintei, sportului și frumuseții vor introduce soluția Mokka în următoarele luni.
Până la sfârșitul anului 2021, compania își propune să includă în rețeaua sa din România peste 500 de magazine partenere.
În 2020, Revo Technologies a finanțat achiziții cu o valoare totală de peste 100 de milioane de dolari în 7.100 de magazine online și offline din Europa Centrală și de Est și a avut peste 5.5 milioane de clienți înregistrați.
„Experiența noastră din Polonia și din alte piețe din Europa Centrală și de Est ne-a arătat că retailerii înregistrează vânzări progresive cu Mokka atât în magazinele online, cât și în cele fizice. Tehnologia noastră este compatibilă cu toate canalele de plată, iar echipa din București este pregătită să integreze peste 500 de parteneri noi în cursul acestui an, pentru a oferi cea mai simplă experiență de cumpărături”, a declarat Irene Shvakman, cofondator Revo Technologies.
Soluția Mokka permite consumatorilor să achiziționeze produse și servicii, pe care să le plătească ulterior, în baza unui plan de plată extins. Spre deosebire de produsele bancare tradiționale, serviciul Mokka este complet digital.
Consumatorul nu trebuie să solicite un card de credit și nici nu are nevoie de un card fizic pentru a efectua plata. Prin intermediul procesului rapid de înregistrare, clienții Mokka pot accesa serviciul și pot face cumpărături instant în oricare dintre magazinele partenere doar cu un telefon mobil și o carte de identitate emisă în România. Procesul de cumpărături cu Mokka este digital și fără comisioane ascunse.
Consumatorii au la dispoziție o varietate de planuri de plată, iar ratele au comisioane pornind de la zero lei și pot fi efectuate prin card, transfer bancar sau prin terminalele de plată SelfPay.
„Mokka oferă o varietate de planuri de plată, de la o lună până la 24 de luni, această flexibilitate fiind necesară cumpărătorilor. Având o bază solidă de 5,5 milioane de clienți și milioane de achiziții finanțate, ne-am perfecționat produsele și algoritmii pentru a oferi rate mari de conversie și aprobare pentru comercianți. Acest lucru ne permite să aprobăm și să convertim mai mulți cumpărători și să oferim retailerilor rezultate mai mari în vânzări”, a adăugat Ștefan Vârgolici, Country Manager pentru Revo Technologies România, responsabil cu lansarea Mokka pe piața românească.
În ultimii 5 ani, rata de adopție a serviciului „Cumperi acum, plătești mai târziu” de către comercianți a crescut rapid în întreaga lume, deoarece soluția atrage în special consumatori din generațiile Millennials și Z și contribuie în același timp și la creșterea valorii medii a coșului de cumpărături.
Mokka este primul serviciu „Cumperi acum, plătești mai târziu” disponibil comercianților români. Soluția Revo Technologies poate fi ușor integrată în magazinele online și offline, prin plugin-uri și API-uri.