- 9 Ianuarie 2019
Acceleratorul de nutriție: israelienii fac afaceri cu iaurt fără lapte
Anul trecut Yofix a fost anunțat, alături de alte nouă branduri inovatoare din industria alimentară și a băuturilor, drept unul dintre finaliștii celei de-a doua ediții a programului PepsiCo în Europa – Nutrition Greenhouse.
Pe parcursul a șase luni, fiecare startup a primit consiliere dedicată din partea experților PepsiCo care i-au ajutat să depășească obstacolele de pe piață și să recunoască problemele de la începutul business-ului precum structura corporatista, poziționarea de marketing și branding.
PepsiCo a oferit de asemenea fiecărui finalist un grant de 20.000 euro, la începutul programului, pentru a-i ajuta să-și ducă business-ul la următorul nivel.
Toate cele 10 companii participante au avut o creștere semnificativă, nu numai în ceea ce privește strategia de dezvoltare a brand-ului și de extindere, dar și la nivel financiar, vânzările tuturor crescând cu 145% în comparație cu aceeași perioadă de anul trecut, în cele 6 luni de program.
Yofix a fost ales drept câștigătorul premiului de 100.000 euro în urma unei perioade extinse de analiză și evaluare la care au participat nouă membri din comitetul de selecție al programului Nutrition Greenhouse.
Compania și-a extins semnificativ operațiunile în timpul proiectului de șase luni, prin finalizarea unei fabrici de producție în luna septembrie, lansarea unei noi linii de producție la nivel național, în Israel, precum și prin dezvoltarea unei strategii de intrare pe piața internațională.