adidasadidas spune că „Impossible Is Nothing”, cu o serie de clipuri cu sportivi

Poveștile sunt spuse prin intermediul a 20 de filme, cu narațiuni aduse la viață prin filmări rare, de acasă, ale unor exemple autentice de performanță și din cultura sportului, din întreaga lume, inclusiv Beyoncé, Paul Pogba, Tiffany Abreu, Mo Salah, Siya Kolisi, Ninja și Nneka Ogwumike.

Astăzi, adidas prezintă evoluția pe termen lung a atitudinii sale de brand - Impossible Is Nothing. Povestită în stilul documentar al filmărilor de acasă, seria oferă o parte nevăzută până acuma unora dintre cele mai urmărite personalități din lume, activată printr-o narațiune puternică oferită de prieteni sau colegi sportivi și animată prin filmări de arhivă.

Pentru adidas, Impossible is Nothing este un mod de a vedea lumea prin posibilități, când alții văd doar imposibilul. Este o atitudine împărtășită de comunitatea și partenerii săi.

Prezentând momente intime nevăzute anterior, seria urmărește personalități care au marcat cultura și lumea sportului, arătând modul în care optimismul și determinarea le-au modelat viața. Explorând viitorul pe care și l-au imaginat ei înșiși, văzând posibilități și transformându-le în realitate, seria îi celebrează pe pionierii care au făcut istorie pe o scenă globală. Mai important, își propune să îi inspire pe ceilalți să vadă și să-și urmărească propriile posibilități împuternicite de această colecție de povești foarte umane, ca o demonstrație puternică a ceea ce poate realiza optimismul.

Beyoncé a văzut posibilitățile în a ne invita pe toți să ne găsim vocea. Să folosim platforma ei ca scenă pentru a sărbători diferențele noastre cu toți oamenii.

Siya Kolisi, primul căpitan de culoare al echipei sud-africane de rugby, a văzut posibilitățile în a-și conduce națiunea către victorie la Cupa Mondială din 2019, asigurând o victorie care s-a întins dincolo de terenul de rugby din Japonia și a atins inimile tuturor sud-africanilor.

Tiffanny Abreu, prima femeie trans care a jucat în Superliga Braziliană de Volei, a văzut posibilități în a reveni pe teren după cinci ani de pauză și, mai important, de a ne inspira pe noi toți să ne îmbrățișăm propriile identități și să fim noi înșine cu curaj și autenticitate.

Demonstrând modul în care această atitudine trăiește în ADN-ul adidas, mai multe dintre filmele seriei explorează ce înseamnă acest lucru pentru un design inovator - reimaginând un pantof de record mondial la alergare pe distanță lungă prin adizero Adios Pro sau cum să ajute la eliminarea deșeurilor de plastic în colaborare cu CEO-ul lui Parley, Cyrill Gutsch.

Brian Grevy, Membru al Comitetului Executiv, Global Brands, adidas: „Impossible is Nothing este mai mult decât o campanie - este atitudinea noastră. Identificarea posibilităților cu optimism este cheia realizării scopului nostru de a schimba vieți prin puterea sportului. Această atitudine este cea care ne inspiră în fiecare zi și ne împinge să construim viitorul. A vedea posibilitățile este atitudinea tuturor celor care doresc să creeze o zi de mâine mai bună pentru toți oamenii.”

Văzând posibilitățile cu optimism, adidas a dezvăluit recent planurile sale în raport cu cele trei obiective strategice pentru crearea unui viitor mai bun pentru sport prin sustenabilitate, credibilitate și incluziune.

Identificarea posibilităților pentru a construi a unui viitor mai sustenabil, cu angajamentul ca până în 2024 vom elimina treptat poliesterul virgin și vom folosi numai poliesterul reciclat în toate produsele adidas.Identificarea posibilităților pentru a uni și a include toți oamenii prin sport, care cuprinde extinderea contractului adidas cu UEFA pentru Campionatele Feminine EURO și Liga Campionilor.

Identificarea posibilităților pentru a depăși continuu limitele inovației, inclusiv potențiala lansare a tălpilor interioare printate 3D cu 4D4WD și a viitoarelor produse în colaborare cu Allbirds.

Seria de conținut Impossible Is Nothing începe pe 19 aprilie, cu noi povești lansate pe tot intervalul primăvară – vară. Clipurile pot fi urmărite aici



Citeste si