- 6 Martie 2024
Aplicația SportIn, investiție de tip vesting de la Code11 pentru 200.000 de euro care va contribui la dezvoltarea de noi feature-uri în interiorul produsului
Mihaela Pantir (CTO), Adrian Pantir (CEO), Bogdan Giurgi, Silviu Manzur, Patrick Orsos, Bogdan Pop sunt oamenii din spatele xTrainer și împreună cu tehnologia AI vor să creeze un ecosistem prin care să ajute industria sportului, să devină mai profitabilă pentru profesioniști (antrenori și cluburi) dar și mai plăcută pentru oamenii iubitori de activități.
Prima oară am scris despre SportIn în martie 2023 aici.
În luna ianuarie SportIn avea peste 2.000 de utilizatori activi după perioada de testare a pieței. Valoarea abonamentelor și serviciilor achiziționate a ajuns la finalul lui 2023 la 30.000 - 40.000 de euro pe lună.
Această colaborare cu cei de la Code11 marchează un moment pivotal pentru SportIn, deschizând calea către dezvoltarea unor module esențiale pentru digitalizarea industriei sportului: Events, Ticketing și eCredits, care sunt proiectate să contribuie la un venit anual de peste 2 milioane de euro începând cu acest an.
Events: Toate evenimentele într-un singur loc
Modulul Events de la SportIn este conceput să centralizeze toate evenimentele sportive din România într-o singură aplicație. Dezvoltat de la zero, impreuna cu experti in sport, ajutăm organizatoriii să automatizeze orice aspect dintr-un eveniment sportiv - de la vânzarea de bilete și echipamente, până la check-in automat (SelfIn), recenzii și un proces de înregistrare rapid și eficient.
eCredits: Transformarea abonamentelor
eCredits este așteptat să fie lansat în al doilea trimestru al anului (Q2). Această nouă metodă permite iubitorilor de activități sportive să beneficieze de serviciile cluburilor, antrenorilor din rețeaua SportIn fără investiția în abonamente nefolosite sau care expiră, eliminând complet barierele financiare și logistice pentru utilizatori și companii.
Ticketing: Cumpărare de bilete la meciuri
Începând cu al treilea trimestru al anului (Q3), SportIn are ca obiectiv semnarea de parteneriate cu mai multe stadioane din țară, adoptând soluția de ticketing. Aceasta va facilita vânzarea de bilete, validarea acestora în ziua meciului prin sistemul automat de SelfIn, și ghidaj către locul din stadion, îmbunătățind semnificativ accesul și experiența la evenimentele live.
Acest an reprezintă un punct de cotitură pentru SportIn, marcând tranziția de la o abordare centrată exclusiv pe business (B2B) către una orientată spre consumator (B2C), printr-o transformare semnificativă a SportIn într-o aplicație care stimulează interacțiunea între utilizatori.
În prezent, SportIn este în faza de testare BETA pentru două module noi in industria sportului care aduc mai multă distracție și motivație în activitățile sportive:
Leaderboard - Invită-ți prietenii în SportIn și inițiază o competiție reală între voi. Indiferent că alegi sala, tenisul, fotbalul, yoga, alergatul sau antrenamentele în parc, acumulează fitness points și utilizează-le pentru a rivaliza cu prietenii tăi.
Cashback - Oferă posibilitatea de a recupera o parte din banii investiți în activități sportive. Fie că este vorba despre răsplata pentru invitațiile trimise prietenilor sau pentru recenziile lăsate, SportIn premiază utilizatorii. Achiziționând abonamente la orice sală din România prin aplicație, vei beneficia de cashback.
Alături de startup-ul românesc s-au alăturat anul acesta și 3 noi membri din zona de business și sport.
- Ionuț Rada: Fost jucător de fotbal la Steaua și CFR Cluj, va coordona implicarea SportIn în sportul de performanță prin digitalizarea stadioanelor și sălilor de sport.
- Matei Dumitrescu: Cu o vastă experiență în domeniul investițiilor, Matei se alătură echipei pentru a pregăti și facilita o viitoare investiție care va ajuta extinderea în Europa și Emiratele Arabe Unite.
- Ciprian Harabagiu: Se alătură ca Business Advisor, contribuind cu experiența sa în business development în dezvoltarea SportIn la nivel de companie.
Despre intrarea celor 3 în SportIn am scris în ianuarie 2024 aici.