- 1 Martie 2024
Ask me Anything: Toate răspunsurile la întrebările despre vânzări ale publicului start-up.ro cu Adrian Cioroianu
Formatul Ask me Anything înseamnă că start-up.ro invită un specialist și îl pune față-n față cu cititorii noștri din toată lumea prin intermediul întrebărilor adresate online de către aceștia.
E o ocazie unică pentru publicul nostru să interacționeze chiar și de la distanță cu specialiști la care pot să nu aibă acces în mod normal. Sau să pună întrebările care par poate prea complicate față în față.
Ulterior noi ne întâlnim cu specialiștii și punem întrebările primite de la cititori. De data aceasta, am dorit să avem o sesiune Ask me Anything cu Adrian Cioroianu, unul dintre cei mai buni traineri de vânzări din România, cu activitate în principal astăzi în Marea Britanie.
Urmărește clipul de mai sus unde răspunsurile la întrebări sunt marcate pe capitole.
În următoarea perioadă vom publica separat răspunsurile la fiecare întrebare primită de Adrian Cioroianu.
Cine este Adrian Cioroianu?Adrian Cioroianu se descrie drept Hunter, Farmer, Negociator, Influencer, Sales Trainer cu experiență în companii precum Orange, Sony Ericsson, Intel Corporation, Zayo si G4S Group.
Este antreprenor și a fondat AC KNOWLEDGE (Romania) și SALES COACHING LTD (UK), companii pentru training și consultanță în vânzări. Din pasiune pentru educație, este și Lead organizer al TEDxFloreasca, primul eveniment TEDx în aer liber din România. A dezvoltat proiectul Sales Magazine - revistă de vânzări.
Deține 20 de ani de experiență în vânzări și diferite certificări internațională în acest domeniu, printre care Miller Heiman, Imparta, Infoteam si Challenger Sales.
De asemenea, Adrian a scris cartea „Vând orice, oricând, oricui” și coordonatorul cărților ”Povești nemuritoare de vânzări”, ”Aproape totul despre managementul echipei de vânzări”, ”Vânzări 2.0 – Punct și de la capăt” si “Ghidul unui business coach de succes”.
Întrebările publicului către Adrian Cioroianu00:00 - Introducere - Cine este Adrian Cioroianu?
00:49 - Dezvolt un MVP sau un produs final?
3:00 - Cum fac vânzări startup-urile fără buget de oameni de sales?
6:07 - Top 3 abilități ale unui KAM
8:55 - Trebuie un vânzător să fie people pleaser
11:30 - Cum faci când un client vrea să plătească doar dacă produsul tău îi aduce rezultate?
15:29 - Cea mai bună modalitate de a convinge clienții freemium să plătească?
17:57 - Transport rutier - cum pot oferi un preț mai mare pe kilometru?
21:30 - Cum să nu faci jocul celui mai ieftin preț?
25:01 - Cum conving utilizatorii să vină la mine dacă există un jucător mare în piață?
29:22 - Brand românesc în Diaspora - după pandemie vânzările au scăzut. Ce fac?
31:20 - Ce faci când procesul de vânzare este mult prea lung?
34:34 - Cum poate vinde un startup corporațiilor?
38:04 - Cum te reclădești după refuzuri? Cum ai motivație?
40:47 - Are sens să lucrezi cu echipe de vânzări remote și drept colaborare?
44:22 - Ce test poți da unui om de vânzări?
47:31 - Ai fost pus în situația de a nu putea vinde ceva?
Proiectul „Antreprenori” este susținut de ING Bank, partener de creștere pentru afacerile locale. Într-un context dinamic și încă incert, ING oferă predictibilitate, prin instrumentele financiare potrivite, si sprijină dezvoltarea sustenabilă a afacerilor din România, pentru a ajunge la nivelul următor.