Automatizare pentru realizare bilanțului companiilor medii și mari din România

Alfa Software, unul dintre furnizorii de sisteme informatice de business în ascensiune din Transilvania, lansează o funcționalitate ce automatizează realizarea Bilanțului și a Registrului de evidență fiscală, ușurează major fluxurile pentru companiile medii, mari și grupurile de firme și reduce timpii de revizie a declarațiilor la ordinul câtorva minute.

„Suntem permanent aproape de nevoile companiilor din România, ascultăm cu atenție cerințele pieței și vrem să fim de un real ajutor mediului de afaceri. În context, mai ales în această perioadă în care focusul major al firmelor din România este depunerea corectă și rapidă a situației fiscale anuale, am dezvoltat o automatizare utilă, parte a soluției noastre ASiS ERP. Aceasta completează, încă din primul pas, în proporție de peste 90% Bilanțul și Registrul de evidență fiscală, conform cerințelor actuale ale ANAF. Noua dezvoltare reduce mult din timpul necesar alocat și, în plus, prin programul de validări, indică în scurt timp fiecare element ce necesită corelare”, declară Cristian Gabriel Pavel, CEO Alfa Software.

Bilanțul este un document contabil care prezintă situația financiară a unei companii, la un moment determinat în timp. Acesta reprezintă o imagine de ansamblu a bunurilor, datoriilor și capitalului propriu al entității, la data respectivă. În conformitate cu legislația românească, societățile comerciale sunt obligate să depună bilanțurile lor anuale la Autoritatea Națională de Administrare Fiscală (ANAF).

Cum funcționează automatizările Alfa Software

Generarea automatizată a bilanțului include o serie de elemente esențiale pentru o raportare corectă și rapidă, indiferent de complexitatea firmei sau firmelor membre ale unui grup:

  • Generare și încărcare automată în documentul PDF inteligent;
  • Validări inteligente, care arată daca există orice elemente necorelate;
  • 90% dintre informațiile necesare deja sunt în baza de date;
  • Secțiunea Verificări a software-ului include validări ce vizează: corelația bilanțului, formulele de bilanț ce pot fi prestabilite sau modificate pe parcurs, conturile ce apar în bilanț dar nu și în balanța contabilă.

Și la nivelul Registrului de evidență fiscal, sistemul informatic preia automat o serie de acțiuni importante, precum:

  • Calculul impozitului pe profit;
  • Formulele presetate inclusiv de calcul protocol;
  • Pentru fiecare cont, sumele deductibile și nedeductibile;
  • Configurație exactă a deductibilității, deductibilității parțiale sau nedeductibilității;
  • Nivelurile de bonificații acordate de autorități pentru capitalul propriu al companiei.

Alfa Software este o companie de IT cu capital privat românesc, cu o vechime de 26 de ani pe piață. Compania are sediul central în Cluj-Napoca, punct de lucru în Zalău și acoperire națională, prin rețeaua de parteneri.

Compania este furnizor de soluții ERP simple și practice, aplicații intuitive, ușor de folosit, modulare și personalizabile, care cresc randamentul business-urilor, prin digitalizare. Echipa de programatori care dezvoltă și implementează sistemul ASiS are o experiență demonstrată de peste 15 ani.

În prezent, compania are peste 600 de clienți și dezvoltă sisteme ERP pentru verticale majore de business precum: producție, construcții, servicii, transporturi, utilități și agricultură. Printre principalii clienți ai companiei se numără Cemacon, Brikston Leier, Ortoprofil, Deltamed, Arobs, Ardealul, Tirrena Scavi, Team Montage, Nova Grup, MG Tec Industry.



Citeste si