- 29 Noiembrie 2023
Banca Transilvania, proiect pilot pentru actualizare automată de date pentru clienți
Într-o primă etapă, proiectul a constat în preluarea de către bancă a datelor cărților de identitate ale unor clienți existenți, din Registrul Național de Evidență a Persoanelor, pentru a actualiza informațiile respective în baza de date BT.
Până acum au fost actualizate cu succes de Banca Transilvania informațiile a peste 80.000 de clienți persoane fizice.
Etapa următoare va începe anul viitor și va consta în verificarea și actualizarea datelor personale ale clienților, prin verificarea online, instant, la Registrul Național de Evidență a Persoanelor, așa încât aceștia nu mai trebuie să vină la bancă pentru actualizarea datelor din cărțile de identitate.
Verificările datelor clienților se vor realiza începând cu anul viitor:- La deschiderea contului, indiferent de canalul ales de client – atât în una dintre agențiile Băncii Transilvania, cât și online;
- În mod recurent, cum ar fi la expirarea cărții de identitate, fără a mai fi necesar ca modificările să fie anunțate/actualizate la bancă de către clienți.
Peste 450.000 de persoane au devenit clienți BT în primele zece luni ale anului.