Berea cu lămâie fără alcool din gama SuporteRO, premiată în competiția Votat Produsul Anului Marcă Proprie Distribuitor în categoria „Bere”

Așa cum fotbalul este cel mai iubit sport din România, berea este, fără doar și poate, una dintre cele mai apreciate și consumate băuturi de către români. Știați că berea se produce pe teritoriul țării noastre încă din secolul al XIV-lea?

Ei bine, da. Este un produs foarte apreciat, de aceea de-a lungul timpului sortimentul de bere s-a dezvoltat cu numeroase variante ale acestei băuturi cu sau fără alcool.

La PENNY, suntem întotdeauna atenți la ce-și doresc românii și facem tot posibilul să le oferim în magazinele noastre o gamă largă de produse, multe dintre ele vedete în coșurile de cumpărături ale clienților.

Una dintre cele mai apreciate game de produse marcă proprie de la PENNY este SuporteRO, dezvoltat și lansat în anul 2021 de PENNY în colaborare cu Federația Română de Fotbal. Este un proiect unic în România, dar și la nivel european, fiind singura marcă proprie din Europa realizată împreună cu o federație națională de fotbal.

PENNY dedică marca SuporteRO susținătorilor fotbalului, oferindu-le produse care aduc împreună, în jurul meciurilor de fotbal, fanii de toate vârstele. Alături de accesorii pentru suporteri, snacks dulci și sărate sau apă de masă, SuporteRO propune și o băutură numai bună pentru serile de meci la stadion, acasă sau în deplasare - Berea cu lămâie, fără alcool, premiată în competiția Votat Produsul Anului® Marcă Proprie Distribuitor în categoria „Bere”.

SuporteRO - Berea cu lămâie fără alcool este disponibilă în toate magazinele PENNY din țară, pentru toți clienții care își doresc să încerce o băutură produsă 100% în România, un produs 3RO, cu ingredientul principal din România, procesat și ambalat în țara noastră. Astfel, te bucuri de fotbal și susții alături de produsele SuporteRO economia româneasă.

Competiția “Votat Produsul Anului®” se află la a 14-a ediție în România, iar câștigătorii au fost desemnați în urma unui studiu de piaţă realizat online de Exact Business Solutions, pe un eșantion total de 8227 respondenți din mediul urban, utilizatori de internet, între 18-65 de ani, dintre care 1780 respondenți în categoriile dedicate mărcilor proprii. Studiul a avut loc în perioada 10 Martie – 03 Mai 2023. Detalii pe www.vpamarcaproprie.ro



Citeste si