Black Friday 2021 - volumul pieței din România ajunge la 500 de milioane de lei

PayU estimează că în ediția din acest an a Black Friday, care începe pe 12 noiembrie, la nivelul pieței de ecommerce se vor achiziționa și plăti online produse și servicii în valoare de aproximativ 500 de milioane de lei.

Astfel vom asista la o creștere de aproximativ 12% a volumului plăților online, comparativ cu 2020. În ceea ce privește numărul tranzacțiilor înregistrate în ziua de Black Friday 2021, se estimează o creștere de 25% față de ediția precedentă.

“Anul trecut, în momentul de vârf, am înregistrat aproape 5.000 de tranzacții pe minut și suntem pregătiți să întâmpinăm și anul acesta volumul în creștere al tranzacțiilor online. PayU le recomandă cumpărătorilor ca pentru a beneficia de un proces simplu și rapid de achiziție, fără a mai fi nevoiți să completeze datele de pe card la fiecare nouă tranzacție, să își salveze cardul în sistemul PayU. Totodată, prin salvarea cardului, cumpărătorii pot beneficia de rambursarea rapidă a banilor, în 30 de minute de la confirmarea returului”, a adăugat Elena Gheorghe, Country Mangaer PayU România.

Ca și în anul precedent, băncile emitente de carduri în rate au pregătit împreună cu comercianții campanii speciale cu rate extinse, care să faciliteze achizițiile cu valori mari.

Comportamentul de achiziție al românilor de Black Friday

Schimbarea comportamentului de cumpărare a românilor, prin migrarea masivă către online, a fost indiscutabil impulsionată de pandemie, însă menținerea trendului ascendent al tranzacțiilor online se datorează creșterii încrederii consumatorilor în plățile online, ca o consecință a eforturilor comune ale operatorilor de plăți și ale comercianților, care au reușit să rețină cumpărătorii în mediul online prin produse inovatoare și procese simplificate.

Estimările PayU arată că valoarea coșului de cumpărături plătit în rate va fi cu 60% mai mare față de valoarea coșului mediu de cumpărături, în timp ce plata cu un singur click va reprezenta aproximativ 65% din tranzacțiile plătite online pentru prima zi de Black Friday, creșterea fiind de 35% față de ediția precedentă.

Black Friday 2021 - categorii preferate de produse

“Câteva dintre categoriile foarte puternic reprezentate în portofoliul PayU sunt și cele pentru care ne așteptăm să genereze cele mai multe tranzacții de Black Friday, iar acest lucru ni s-a confirmat încă de anul trecut, când valoarea cea mai mare a achizițiilor online a provenit din IT&C, home & deco, fashion, parfumuri & beauty, cărți și jocuri și jucării. Ne așteptăm la o continuare a acestui trend”, a încheiat Elena Gheorghe.

Comercianții din portofoliul PayU care vor participa la ediția din acest an a Black Friday includ companiile Altex, Elefant, eMAG, FashionDays, Flanco, F64, iStyle, Jysk, PC Garage, Vivre și alții.



Citeste si