Bliq, startup ce ajută șoferii de ridesharing să îmbine aplicațiile, investiție de 13,5 milioane de dolari. Fost COO Clever Taxi în echipa de creștere europeană

Startup-ul german din Berlin, Bliq, care ajută șoferii care fac ridesharing să-și optimizeze cursele prin integrarea mai multor platforme într-o aplicație, a primit 13,5 milioane de dolari investiție Serie A.

Runda de investiția a fost condusă de NEA, alături de Speedinvest, Proeza Ventures, Revel Venture Partners și Andreas Kupke. Bliq vrea să folosească investiția pentru a crește baza de clienți în toată Europa. Compania oferă șoferilor de ridesharing o singură aplicație unde pot să-și integreze mai multe applicații, precum Uber, Bolt sau Free NOW pentru a putea câștiga mai mult. Șoferii de ridesharing sunt înregistrați de multe ori în mai multe aplicații, dar tradițional trebuie să navigheze între acestea sau chiar să folosească mai multe dispozitive.

Startup-ul a fost fondat de Johannes Riedel, Julian Glaab și Torgen Hauschild în 2019 la Berlin. Unul dintre oamenii importanți pentru strategia Bliq este Aurelian Aramă, fost Chief Operating Officer la Clever Taxi, dar și Head of Business Operations la Free Now în România.

În momentul de față Bliq are peste 13.000 de șoferi înregistrați în Marea Britanie, Franța, Germania, Spania, Polonia, Portugalia și România, mulți dintre aceștia fiind în țara noastră. Odată cu investiția Bliq vrea să se ducă și spre Orientul Mijlociu sau Africa.

Utilizatorii înregistrați au folosit aplicația pentru peste 500.000 de curse.

„Folosim un sistem de automatizare care le permite șoferilor parteneri să accepte cursele pe care le preferă și să se concentreze pe a conduce în siguranță”, a spus Julian Glaab, CEO și cofondator al Bliq.

„Construim prima unealtă pentru economia on-demand care ajută șoferii și modul în care lucrează. Aceștia pot să-și ofere timpul mai multor platforme în același timp. Oportunitatea e masivă. Milioane de șoferi independenți fac curse de miliarde de dolari în fiecare an”, a mai declarat acesta. Conform datelor Bliq, șoferii parteneri pot face cu 30% mai mult în fiecare lună combinând platformele.

 



Citeste si