- 1 Septembrie 2015
TL/DR: Ce înseamnă pentru startup-uri un Android Wear deschis către toate platformele?
Google a anunțat că platforma Android Wear e compatibilă și cu iPhone, astfel eliminându-se cea mai mare barieră pentru clienți, dar și pentru dezvoltatori. Oportunitatea e mare pentru startup-uri. Numai în 2013 au fost investiți 458 de milioane de dolari în startup-uri wearable, iar cifra continuă să crească. O analiză mai veche TechCrunch aduce în discuție viitorul wearable pentru startup-uri. De asemenea, dacă vrei să ai succes astăzi, trebuie să te gândești la o modalitate prin care poți să faci un mix între mobile și desktop, ultimul fiind în continuare foarte puternic. Pe Venture Beat e o analiză de Alison Wagonfeld de la Emergence Capital. Între timp, o multinațională își deschide al treilea birou de outsourcing în România. E vorba de Conscensia din Danemarca.
InspiraționalCum poți să faci o schimbare în domeniul în care activezi? Lecțiile lui Steve Jobs și Richard Branson.
22 de cărți pe care să le citești înainte să îți dai demisia de la jobul din corporație. O lectură pe Medium.
Ar putea Polaroid să devină următorul Apple, se întreabă Forbes.
InvestițiiDurează șase ani pentru o companie să primească o evaluare de un miliard de dolari, potrivit unui studiu realizat pe companiile europene din domeniul tech.
Creatorii Dubmash, una dintre cele mai populare aplicații din momentul de față, primesc 5,5 milioane de dolari investiție.
Există un trend care se dezvoltă - aplicațiile de fitness care-ți fac și recomandări de nutriție. 8fit din Berlin au primit 2,5 milioane de dolari investiție de la fondul VC Balderton Capital din londra.
Google se aliază cu francezii de la Sanofi pentru a dezvolta tehnologie care să vină în ajutorul pacienților cu diabet.
OameniAdevărații unicorni nu sunt startup-urile, ci femeile angel investor. Un studiu citat de TechCrunch arată că doar 4% din partenerii de la firmele de venture capital sunt femei.
MoneyNoul marketer? Data scientist-ul. În toate domeniile care folosesc date pentru a trimite un mesaj către audiența potrivită, marketerul lucrează îndeaproape cu cifre, iar companiile mari angajează cercetători în domeniul acesta pentru a el interpreta și optimiza.
Walter Chen, CEO de la iDoneThis, oferă 7 sfaturi în revista Inc. despre cum să angajezi oameni de vânzări slabi. Întrebarea pe care el o pune cel mai des la un interviu este “De ce?”
Gary Vaynerchuk de la VaynerMedia demonstrează într-un videoclip pentru Inc. de ce bugetele de marketing ar putea ajunge la zero, dacă am avea un produs foarte bun.
UnelteMesageria de la LinkedIn devine mai complexă și mai bună.