Bringo se extinde în Craiova, Arad, Vaslui, Mangalia&Bacău. Cumpărături la ușă

Din 9 iunie, Bringo se extinde în 5 noi orașe și ajunge, astfel, la o rețea formată din 29 de orașe în toată țara. Lista noilor orașe cuprinde: Craiova, Arad, Vaslui, Mangalia, Bacău, unde – până pe 31 august – clienții beneficiază de livrare gratuită la prima comandă.

Prin intermediul aplicației disponibile gratuit în App Store și Google Play, cumpărătorii pot alege produse puse la dispoziție de partenerii Bringo. 

Printre magazinele partenere în aplicația Bringo se numără supermarket-uri precum Carrefour, farmaciile SensiBlu și Dr. Max, drogheria dm drogerie markt România, pet-shop-uri Animax, florării și mulți alții. 

Bringo livrează cumpărăturile la ușa clientului în aproximativ 90 de minute de la plasarea comenzii, fără limită de greutate a coșului de cumpărături.

"Extinderea serviciilor Bringo s-a aflat dintotdeauna în topul priorităților noastre și vom continua să dezvoltăm rețeaua de orașe în care platforma este disponibilă. Bringo și-a dovedit relevanța și utilitatea pentru consumator, cu atât mai mult în această perioadă, astfel că activitatea a luat amploare, atingând și noi categorii de clienți, precum persoanele peste 65 de ani. Această realitate ne motivează să ajungem la cât mai mulți români, nu doar din marile orașe.”, spune Justyna Torres, administrator Bringo.

Bringo face cumpărăturile pentru tine

Pentru a beneficia de serviciul Bringo, un utilizator trebuie să descarce gratuit aplicația și să își creeze un cont. După ce acesta introduce adresa de livrare, aplicația filtrează și afișează toate magazinele disponibile pentru livrare din proximitatea clientului.  

Pentru a face o comandă, utilizatorul accesează magazinul, selectează produsele dorite și plasează comanda. Acesta are de ales între: livrarea la domiciliu sau ridicarea coșului de cumpărături din magazin. La scurt timp după plasarea comenzii, utilizatorul este informat în timp real despre statusul comenzii.

Astfel, un personal shopper se ocupă de întreaga listă de cumpărături. Acesta tratează fiecare comandă cu atenție, alege cu grijă produsele dorite și comunică în timp real cu cel care plasează comanda.

Clientul este contactat telefonic în cazul în care personal shopper-ul nu găsește un anumit produs. El îi oferă soluții alternative la produsele care lipsesc sau posibilitatea adăugării unor produse noi pe listă.

Înaceastă perioadă, Bringo continuă să ofere livrare gratuită pentru medici și persoane de peste 65 de ani până la data de 30 iunie.



Citeste si