Bringo se extinde în șase orașe din România. Țintește localități mici și medii

Începând din 25 iunie Bringo a devenit disponibil în 6 noi orașe: Reșița, Giurgiu, Oltenița, Deva, Câmpulung și Târgu Mureș. Locuitorii acestor orașe beneficiază de livrare gratuită la prima comandă până la data de 30 septembrie.

Astăzi rețeaua Bringo numără 35 de orașe: Baia Mare, Botoșani, Brașov, Brăila, București, Buzău, Cluj-Napoca, Constanța, Drobeta Turnu-Severin, Focșani, Galați, Iași, Oradea, Piatra Neamț, Pitești, Ploiești, Râmnicu Vâlcea, Roman, Satu Mare, Sibiu, Suceava, Târgu Jiu, Timișoara, Zalău, Mangalia, Craiova, Arad, Vaslui, Bacău, Reșița, Giurgiu, Oltenița, Deva, Câmpulung și Târgu Mureș.

“Luna aceasta extinderea Bringo continuă. Pentru că ne dorim ca serviciile Bringo să ajungă la cât mai mulți oameni, am adăugat pe lista noastră alte șase orașe noi. Vrem să adăugăm noi nume, de la magazine cunoscute la nivel național, până la shopuri locale îndrăgite de oameni. Extinderea în comunitățile din orașele medii și mici face parte din planul de dezvoltare Bringo, plan în care accesibilitatea ocupă primul loc. Într-un context în care modul de cumpărare este redefinit, ne dorim că Bringo să răspundă nevoilor actuale ale tuturor consumatorilor, nu doar ale locuitorilor din orașele mari”, a spus Justyna Torres, administrator Bringo.

Prin intermediul aplicației disponibilă gratuit în App Store și Google Play, cumpărătorii pot alege produse puse la dispoziție de partenerii Bringo.

Printre magazinele disponibile în aplicația Bringo se numără supermarket-uri și hypermarket-uri precum Carrefour, farmaciile SensiBlu și Dr. Max, drogheria DM, pet-shop-uri Animax, florării și mulți alții.

Bringo livrează cumpărăturile la ușa clienților în aproximativ 90 de minute de la plasarea comenzii.

Bringo are grijă ca fiecare client să beneficieze de o experiență personalizată completă. Un personal shopper se ocupă de întreaga listă de cumpărături. Acesta tratează fiecare comandă cu atenție, alege cu grijă produsele dorite și comunică în timp real cu clientul.

Clientul este contactat telefonic în cazul în care personal shopper-ul nu găsește un produs. Îi oferă soluții precum alternative la produsele care lipsesc sau posibilitatea adăugării unor noi produse pe lista de cumpărături.

 



Citeste si