- 5 Iulie 2022
Bruce McCarthy („Product Roadmaps Relaunched”), pe scenă la How to Web 2022
Ultima serie de bilete din seria Very Early Bird poate fi achiziționată de pe pagina dedicată a conferinței: https://www.howtoweb.co/tickets/
Bruce McCarthy este autor, speaker și expert în dezvoltarea planului de produse, care stă la baza tuturor activităților din sfera industriei digitale: marketing, dezvoltare IT sau chiar vânzări. Prin organizația pe care a fondat-o în Boston, Product Culture, ajută atât startup-uri, cât și companii de miliarde să își îmbunătățească dezvoltarea și creșterea produselor prin design organizațional.
Celebra sa carte, “Product Roadmaps Relaunched”, este un material de referință la nivel global pentru inovația digitală, iar metodologiile sale revoluționare fac înconjurul lumii în dezvoltarea de produse.
“How to Web este oportunitatea perfectă de a ne deconecta de necesarul de realizat zilnic, de a ne conecta la o gândire mai strategică și a ne lărgi perspectivele. De exemplu, în discursul meu din cadrul conferinței, voi provoca participanții să abordeze diferit partea de roadmaps și OKRs — nu ca liste sau task-uri de realizat, ci ca pe o modalitate de a genera și a capta o sincronizare între părțile interesate. Cel mai bun plan este cel în care oamenii cred.” declară Bruce McCarthy despre participarea sa la conferința How to Web 2022.
Alături de Bruce, scena How to Web va reuni și alți experți internaționali în inovare, precum: Matt Lerner - Fondatorul Startup Core Stenghts, Mick Halsband - Fondator Lunar Ventures, Lucia Collara - Lead Venture Builder Innoleaps, Andrew Michael - Gazda Churn.fm, George Lemnaru - CEO Green Horse Games, Erin Staples - Senior Community Advocate Orbit, Sultan Seitbekov - Lead Product Manager Miro, Christoph Auer-Welsbach - Co-Fondator Kaizo, Alexandra Lung - Chief Product Officer Uptime, Mike Korba - CCO & Co-Founder User.com sau Bogdan Ripa - VP Product Management UiPath.
Conferința How to Web 2022 cuprinde o experiență completă pentru inovatorii din Europa de Est, cu sesiuni dedicate de networking, business sau competiție pentru startup-uri. Ultima ediție în format fizic a adunat peste 1,500 de participanți, care s-au putut conecta atât cu expertiză locală, cât și globală, și au reușit astfel să își extindă perspectivele profesionale.
Organizatorii promit o experiență cel puțin la fel de cuprinzătoare ca ultima întâlnire în persoană, care s-a întâmplat în cadrul How to Web.
Sunt ultimele zile în care biletele pot fi achiziționate la prețul de Very Early Bird, urmând ca prețul să crească în data de 7 iulie. Se pot achiziționa de pe pagina dedicată a conferinței: https://www.howtoweb.co/tickets/
Experiența How to Web 2022 este realizată în parteneriat cu Google for Startups, Mastercard România, BRD - Groupe Société Générale, Orange România și cu suportul Bitdefender, KPMG, Fortech Investment, eMag, Make IT Oradea, Seedblink..
Inițiat în 2009, din dorința de a oferi acces la oportunități de învățare și networking pentru comunitatea profesioniștilor din tehnologie și antreprenoriat, How to Web a devenit rapid unul dintre cele mai influente evenimente din estul Europei.
Prin facilitare accesului la expertiză globală și networking de calitate, a accelerat adopția antreprenoriatului în tehnologie în România și estul Europei.