Câștigătorii Startup Spotlight și cele mai bune startup-uri participante

Cele mai bune 10 startup-uri de la competiția Startup Spotlight din cadrul How to Web au fost selectate din cele 50 care au trecut de prima selecție și au prezentat pe scenă. Iată mai jos care sunt startup-urile finaliste. The Newsroom a câștigat competiția Startup Spotlight și premiul de 15.000 de dolari.

The Newsroom, o aplicație care personalizează conținutul site-urilor de media, a câștigat ediția 2016 a Startup Spotlight. The Newsroom automatizează afișarea conținutului în funcție de preferințele utilizatorului, putând fi numit un Flipboard pentru site-uri individuale. Detalii despre ei puteți găsi mai jos.

Holosee

E un startup care realizează holograme pentru realitatea augmentată și realitatea virtuală. Practic, Holosee capturează, generează și introduc hologramele în interacțiuni ale utilizatorului în VR sau AR. Holosee va face bani din vânzarea setup-ului studioului, dar și pe bază de abonament, printr-o licență de folosire a tehnologiei Holosee.

Lampix

Lampix e un startup folosește realitatea augmentată pentru a transforma orice suprafață într-una inteligentă. Practic, este o lampă inteligentă care scanează obiectele de sub ea, care pot fi transmise partenerilor și promovează colaborarea în Cloud indiferent de zona geografică. Potrivit creatorilor, Lampix are deja clienți plătitori și au fost acceptați la acceleratorul de hardware Highway1 din San Francisco.

Enty

Enty sunt câștigătorii Imagine Cup, organizată de Microsoft, la nivel internațional. Ei se adresează celor care au probleme de echilibru ale urechii interne. Realizează cinci teste de echilibru care sunt trimise doctorilor. Enty vrea să înlocuiască dispozitivele medicale disponibile acum, care costă cel puțin 11.000 de dolari și au doar o singur test de echilibru.

Mai multe despre Enty poți citi aici. 

LiveMon

Este o unealtă de monitorizare a performanței tehnice a serverelor unei companii. Spre deosebire de alte soluții de pe piață, LiveMon vrea să ofere o soluție integrată, care folosește și inteligența artificială pentru a prezice dacă ceva se va strica în viitorul apropiat.

Box2M

Construiește dispozitive inteligente de tip Internet of Things pentru industrii care sunt învechite și care nu au fost deschise până acum tehnologizate. Practic, compania automatizează și transformă dispozitive obișnuite în fabrici mari pentru a le face conectate.

Findie

E o platformă pentru a selecta cele mai bune videoclipuri de pe internet pentru a le urmări. Practic, e un curator automat de videoclipuri. Unealta poate fi folosită de către branduri, deoarece filtrează conținutul despre acea companie și pot fi realizate inclusiv site-uri interactive.

InnerTrends

E o unealtă de data analytics pentru companii care vor să înțeleagă mai multe despre datele site-ului sau aplicației lor. Practic, InnerTrends scoate date despre utilizatori și le interpretează, pentru ca specialiștii să poată lua decizii mai ușor. Practic, folosește inteligența artificială pentru a interpreta datele.

Despre InnerTrends am scris aici pe start-up.ro

TypingDNA

E un startup de securitate din Oradea care permite site-urilor și aplicației să permită autentificarea prin biometrie, adică prin modul în care oamenii tastează. Pentru că fiecare avem un stil unic, TypingDNA învață date despre noi. Startup-ul vrea să înlocuiască parolele și token-urile.

De curând, TypingDNA a primit o investiție din partea Gecad Ventures. Despre asta am scris aici.

Talent Browse

Este o platformă de tip marketplace pentru a găsi angajați. Agențiile de recrutare postează posibilii angajați pe platformă, iar companiile îi selectează pe cei mai interesanți. Platforma a fost lansată anul acesta și are deja 28 de agenții de recrutare și 115 companii care o folosesc. Următorul pas este extinderea spre alte piețe din Europa.

The Newsroom

E o platformă de publishing media care are ca scop oferirea de conținut cât mai personalizat pentru utilizatori. Lucrează cu publisheri mari, de la CNN Turkey până la Glamour sau Kanal D. Cu ajutorul Newsroom, publicațiile au un engagement de șase ori mai mare. Cu ajutorul The Newsroom, publicațiile oferă conținut în funcție de algoritmi de inteligență artificială. Cumva, ceea ce face Flipboard pentru toate publicațiile de pe internet, personalizat la site-urile și aplicațiile unor publisheri individuali.

Și dacă ați ajuns până aici, lansăm și o provocare informală. Mai jos e un poll. Votați care startup vi se pare cel mai interesant dintre cele din finala Startup Spotlight. Un fel de premiu al popularității. 



Citeste si