Ce este SEO și cum îl poți integra în strategia ta de Marketing?

Specialiștii în Marketing aduc deseori în discuție acest concept fie în contextul conturării unei strategii de Marketing online, fie în încercarea de a spori numărul de vânzări pe care o companie îl înregistrează.

Ce este SEO, însă, și cum îl poți integra în planul tău de acțiuni astfel încât să aduci un plus de vizibilitate afacerii tale în mediul online?

Optimizarea SEO 

Procesul de optimizare SEO ori Search Engine Optimization presupune o serie de instrumente menite să îți pregătească site-ul pentru o mai bună indexare în motoarele de căutare. Mai exact, conținutul de pe site-ul tău va fi adaptat astfel încât să răspundă cu ușurință celor mai populare căutări de produse/servicii pe care le fac potențialii tăi clienți în online. În aceste condiții, Google îți va considera site-ul cu adevărat relevant pentru utilizatori și îți va acorda o poziție superioară de afișare în pagina de rezultate.

Orice proces corect de optimizare SEO va parcurge acești pași de bază: 

  • SEO audit (evaluarea gradului de optimizare pe care îl prezintă site-ul tău în prezent);
  • Keyword Research (specialiștii identifică cele mai populare căutări pe care le fac potențialii tăi clienți în mediul online);
  • SEO On Page (este momentul în care textele din interiorul site-ului sunt modificate astfel încât să includă cuvintele-cheie descoperite anterior, păstrând un stil interactiv, care să capteze interesul utilizatorului);
  • SEO Off Page (jucând un rol similar specialistului de PR, această etapă îți asigură vizibilitatea prin publicarea de articole în presa locală, națională sau internațională);
  • etapa de monitorizare (rezultatele au nevoie de efort constant și de o supraveghere îndeaproape).

Cum integrezi SEO în strategia de Marketing? 

Optimizarea SEO este o etapă foarte importantă, pe care foarte mulți dintre antreprenori tind să o plaseze pe ultimele locuri ca prioritate în demersul strategic. Ca urmare, în prezent, aproximativ 90% dintre site-urile din România nu au trecut printr-un proces de optimizare SEO. 

De preferat, procesul de optimizare SEO ar trebui să vină ca un pas firesc în construirea website-ului, reprezentând, în sine, un ghid de creare al conținutului. Cu toate acestea, dacă ai trecut de această etapă, poți implementa SEO în orice moment, cu mențiunea că acesta presupune o investiție pe termen lung, iar rezultatele notabile vor apărea la aproximativ 6 luni de la începerea procesului.

De ce merită să investești în SEO? Pentru că vei aduce un aport considerabil de vizitatori pe site, care, în timp, vor echivala cu investiții impresionante în reclamele plătite. O poziție mai bună în motoarele de căutare înseamnă un plus de vizibilitate, dar și un avantaj în fața concurenței.

Echipa SEO 365 a pus întotdeauna accent pe excelență în desfășurarea procesului de optimizare, înțelegând că SEO reprezintă unul dintre cele mai puternice instrumente de Marketing online. În această perioadă, agenția oferă sesiuni de consultanță gratuită, astfel încât afacerile să-și poată descoperi adevăratul potențial în mediul digital. Tu știi ce oportunități are compania ta în online?



Citeste si