Clienții eMAG au ales plata cu cardul pentru 63% din totalul comenzilor

Vara 2023 a adus mai multe comenzi pe eMAG, iar clienții au ales plata cu cardul pentru 63% din totalul comenzilor efectuate în perioada iunie-august anul acesta. Plata cu cardul este în creștere cu 13% față de media anului trecut și similar Black Friday, când s-a înregistrat vârful plăților cu cardul online.

De asemenea, volumul de produse comandate din oferta eMAG și a sellerilor din Marketplace a crescut cu 18% în această perioadă față de același interval de anul trecut. 

Clienții au comandat cel mai des produse pentru copii, cafea, detergenți, accesorii pentru telefon, articole pentru casă și curățenie, dar și produse de îngrijire personală.

Și pe timp de vară oamenii optează pentru flexibilitatea oferită de livrarea la easybox, astfel că în perioada iunie – august, 55% din totalul comenzilor plasate pe eMAG au fost livrate prin această metodă. Mai mult, jumătate dintre comenzile plasate în această perioadă au fost realizate de clienți Genius, serviciul cu livrare gratuită și oferte speciale.

 „Clienții s-au obișnuit să comande online produsele de care au nevoie zi de zi și să profite de metodele de plată și livrare care le ușurează experiența. Vedem această tendință atât în creșterea opțiunii de livrare la easybox, cât mai ales în creșterea semnificativă a plăților cu cardul, care au cunoscut o evoluție accelerată. Vara aceasta a marcat și o tendință clară de creștere a comenzilor pentru produse pe care oamenii le folosesc mai des, de la produse pentru copii, la articole pentru casă și produse de băcănie,” a declarat Irina Pencea, General Manager eMAG România.

 

Clienții au la dispoziție oricând o gamă extinsă și variată de peste 15 milioane de produse din care pot să aleagă, dintre care o proporție semnificativă o reprezintă produsele puse la dispoziție pe platformă de către sellerii care vând pe eMAG Marketplace.



Citeste si