- 22 Iunie 2025
Coloana #36 - Îți spunem ce ai ratat din business, tehnologie sau de pe start-up.ro
Nu putem acoperi toate știrile din domeniu, nici nu ne propunem. Din acest motiv, vă oferim un nou format, mai simplu, mai eficient, care se întoarce la originile jurnalismului: știrea de coloană. Acestea sunt informațiile care nu au ajuns pe start-up.ro, dar care pot fi interesante pentru voi la final de săptămână în numărul 36 al Coloanei.
BCR, prima bancă ce integrează Click to PayBanca Comercială Română (BCR) devine prima bancă din România care integrează soluția de plată „Click to Pay” dezvoltată de Mastercard, direct în aplicația de digital banking, George.
După activare, cardul înrolat poate fi utilizat pentru plăți online la toți comercianții care acceptă „Click to Pay” ca metodă de plată. În plus, clienții au acces, în aplicație, la o zonă dedicată de administrare, de unde pot vizualiza datele asociate soluției de plată, pot șterge cardul sau întregul profil „Click to Pay”.
Napolact ajunge la o cotă de piață de 12,4%Napolact marchează un nou record de prezență în gospodăriile din România, atingând un nivel istoric de 45%, conform datelor aferente primului trimestru din 2025. Cu alte cuvinte, aproape 1 din 2 gospodării românești aleg Napolact, confirmând încrederea consumatorilor în calitatea și autenticitatea brandului.
În termeni de cotă de piață valorică, Napolact înregistrează o creștere de +0,3 puncte procentuale față de aceeași perioadă a anului trecut (cumulat: lapte, băuturi acidofile și telemea), consolidându-și poziția de brand cu cea mai mare cotă de piață în valoare pe segmentul lactatelor din România, ajungând la o cotă de piață de 12,4% .
Peste 1.400 de licitații pe platforma azitis.comazitis.com, prima platformă digitală de licitații pentru active în distress, anunță că, în ultimul an, investitorii au cumpărat prin platformă imobile în valoare totală de 24,7 milioane de euro, în orașe mici și comune precum Bascov, Târgu-Jiu, Slatina și Gârbău.
În ceea ce privește orașele mici, cel mai scump activ imobiliar vândut în ultimul an prin azitis.com a fost o proprietate industrială cu teren și construcții în Bascov, județul Argeș, adjudecată cu 2,4 milioane euro.
Peste 1400 de licitații au fost susținute pe azitis.com în ultimul an, din care 337 au fost și câștigate. În aceeași perioadă, platforma a vândut bunuri mobile și imobile în valoare totală de 35 milioane euro. Media lunară a vizitatorilor unici a depășit 60.000 și cumpărătorii au creat deja peste 7.500 de conturi, din care aproape 6.000 sunt persoane fizice.
Cel mai mare club de golf din sud-estul Europei - 60 de milioane de euro investițieNational Golf & Country Club (NGCC), cel mai mare club de golf din sud-estul Europei, va fi inaugurat oficial sâmbăta aceasta. Situat la 30 de kilometri de București, în comuna Niculești, județul Dâmbovița, clubul se întinde pe o suprafață de 75 hectare și cuprinde un teren de golf profesionist cu 18 găuri, un ansamblu rezidențial format din 173 vile și 111 apartamente, un restaurant de lux, o sală de evenimente , dar și zone dedicate altor sporturi și activităților de agrement, piscină și locuri de joacă pentru copii.
Proiectul, realizat printr-o investiție inițială de peste 60 de milioane de euro și susținută integral din capital privat, devine astfel un simbol al progresului, al gustului cultivat și al spiritului vizionar.
Salarii din IT și vânzări de la Hipo.roConform datelor disponibile pe sectiunea salarii & beneficii de pe Hipo.ro, salariile pentru joburi IT Software se situează între 5.802 RON și 8.703 RON net, reflectând cererea ridicată de specialiști și nivelul avansat de competențe necesare în acest domeniu. În top 5 beneficii oferite pentru candidații din IT sunt: Training-uri (77%), Tichete de masă (77%), Laptop (70%), Cursuri (65%), Abonament medical (65%).
Salariile în domeniul Vânzări (componenta fixă) variază între 3.986 RON și 5.979 RON net, fiind influențate de specificul rolului, nivelul de experiență și structura pachetului de compensații (care poate include și bonusuri de performanță).
Serie de televizoare Samsung pentru industria hotelierăSamsung a anunțat lansarea globală a noii sale serii HU8000F, televizorul Hospitality 2025. Disponibil în șase dimensiuni - 43", 50", 55", 65", 75" și 85" - HU8000F oferă hotelierilor instrumente puternice de management pentru a îmbunătăți șederea oaspeților, oferind în același timp vizitatorilor streaming fără efort și opțiuni de conectivitate prin Google Cast.
Pentru gestionarea centralizată de la distanță și obținerea de informații utile pentru managerii de hotel, Samsung LYNK Cloud simplifică operațiunile hoteliere la nivel global și contribuie la generarea de venituri suplimentare prin promoții targetate. Cu SmartThings Pro și o telecomandă multi-code, personalul hotelului poate oferi experiențe personalizate în camere și poate asigura un control fără interferențe, sporind atât confortul, cât și satisfacția clienților.
Seria de ecrane Samsung pentru industria hotelieră este concepută, de asemenea, pentru a include caracteristici practice adaptate pentru mediile hoteliere, inclusiv conectori RJ12, suport pentru difuzoare de baie și porturi LAN. Alimentat de platforma intuitivă și sigură Tizen, HU8000F oferă navigare ușoară, protecție de nivel enterprise cu Samsung Knox și conectivitate flexibilă prin mai multe porturi HDMI și USB.