Coronavirus | Bringo se aliază cu BlackCab și angajează 500 de livratori noi ca să răspundă cererilor de comenzi

Aplicația de cumpărături Bringo, unde Carrefour este acționar majoritar, a anunțat că se aliază în această perioadă cu serviciu de ridesharing BlackCab pentru a răspunde cererii persoanelor care au nevoie de cumpărături în momentul de față.

Odată cu apariția pandemiei de coronavirus, aplicația de cumpărături Bringo a fost pusă sub presiune de o creștere bruscă a cererii. Pe măsură ce deplasările au fost limitate, oamenii au descoperit posibilitatea de a face cumpărături prin aplicație. Bringo îți permite să iei un maximum de 30 de produse de la Carrefour și acestea sunt livrate în siguranță de către un angajat al companiei. În ultima perioadă, comenzile au fost făcute mai greu, multe nu au avut livrator disponibil, iar livrările au avut întârzieri. Cu toate acestea, Bringo funcționează și e o soluție foarte bună în aceste timpuri.

Bringo a anunțat că face echipă cu BlackCab, serviciul de ridesharing de lux, pentru a putea livra mai mult. Astfel, BlackCab a avut serviciile afectate în această perioadă pentru că deplasările au fost limitate, iar la Aeroportul Otopeni aterizează câteva zeci de avioane pe zi.

În plus, menționează reprezentanții Bringo, pentru a răspunde cererilor, au angajat 500 de noi livratori, iar angajările continuă pentru a face față nevoii oamenilor de cumpărături prin intermediul aplicației. Costul de livrare la Bringo este de 20 de lei și poți adăuga 30 de produse în coș (dar pot fi și câteva kilograme de fructe, un bax de hârtie igienică sau 6 sticle de apă minerală.

Aplicaţia, disponibilă în App Store  şi Google Play, îţi permite să alegi magazinul şi apoi să creezi coşul de cumpărături selectând produsele dorite. Un livrator răspunde cererii tale, face cumpărăturile în locul tău şi ţi le aduce direct la uşa. La livrare, plăteşti valoarea de pe bonul de la magazin şi o taxă pentru serviciul prestat, despre care eşti informat încă de la plasarea comenzii.



Citeste si