Coronavirus | Soluții pentru continuitate gratuite 3 luni dedicate medicilor, orașelor și firmelor

Active Power Solutions (APS), compania de soluții IT integrate deținută de antreprenorul Cătălin Chiș, lansează #solutiipentruCONTINUITATE – initiativă antreprenorială de susținere a IMM-urilor și comunităților din România.

Inițiativa oferă acces la soluții concrete de suport pe care antreprenorii, administrațiile locale și cetățenii le pot folosi gratuit în următoarele 3 luni, pentru a depăși mai ușor perioada prin care trecem, adaptându-se la regulile distanțării sociale.

„Este o perioadă cu mari provocări pentru tot mediul de afaceri și în special pentru antreprenorii români aflați la început de drum. Pe lângă măsurile guvernamentale de suport, cred că este necesar ca fiecare dintre noi să contribuie cu soluții pentru ca economia să rămână funcțională, iar viața oamenilor și a comunităților să se desfășoare în condiții cât mai bine adaptate contextului. Fără implicare va fi dificil să construim mai departe”, consideră Cătălin Chiș.

Prin programul #solutiipentruCONTINUITATE, antreprenorii au acces la OKEY - soluție pentru managementul afacerii, oferită gratuit timp de 3 luni startup-urilor aflate în primul an de activitate, respectiv la aplicația OKOSH.Remoter - soluție de pontaj la distanță, oferită gratuit timp de 3 luni tuturor IMM-urilor cu 20 de angajați, activi în sistem work from home.

Soluție gratuită pentru relația dintre orașe și cetățeni

Pe lângă soluțiile adresate companiilor, inițiativa #solutiipentruCONTINUITATE vine de asemenea cu propuneri pentru buna funcționare a comunităților.

Astfel, administratiile publice din toată țara pot folosi gratuit în următoarele 3 luni CityHealth - o soluție de relaționare la distanță cu cetățenii care permite interconectarea și comunicarea rapidă  pentru a rezolva problemele comunităților. 

“Impactul crizei prin care trecem poate fi redus printr-o bună mobilizare a administrațiilor locale. Folosind soluții adaptate funcționarii la distanță, acestea pot reduce riscurile la care sunt expuși funcționarii publici și cetățenii în următoarele luni, rezolvând o parte dintre probleme fără să fie necesară interacțiunea față în față. Smart city nu mai este, astăzi, un concept la care să privim aspirațional, ci o necesitate imediată și posibil de realizat prin parteneriate”, spune Cătălin Chiș.

Platforme gratuite pentru medici

Legat de provocările pe care le întâmpină în această perioadă comunitățile,  accesul la medici este, de asemenea, una dintre nevoile majore. “Soluția pe care o oferim ca suport este accesul gratuit la Peditel 1791, call center pediatric pentru sfat medical, aflat nonstop la dispoziția tuturor părinților. Numărul apelurilor la Peditel 1791 a crescut cu aproape 30% în luna martie, condiții în care a fost necesară suplimentarea cu o a doua linie de gardă pe durata week-endurilor. În acest moment, la fiecare minut un părinte din țară sau diaspora apelează serviciul Peditel” menționează antreprenorul. 

Tot pe zona de sănătate, pentru a facilita interacțiunea la distanță dintre medici și pacienți, platforma de telemedicină DOXTAR renunță la orice fel de comisionare a medicilor care acordă opinie și asistență medicală în următoarele 2 luni prin intermediul platformei.  

Despre #solutiipentruCONTINUITATE

Soluția OKEY  facilitează managementul automatizat al afacerii, de la automatizarea relației cu clienții, la gestiunea stocurilor, facturare și stocare de documente. Prin aplicație au fost deja emise peste 150.000 de documente, cu o valoare totală a facturilor care depășeste 15 milioane euro.

Platforma se poate integra cu aplicații de e-commerce, pentru a facilita plățile online, recomandate și utilizate masiv pe durata izolării.

OKOSH Remoter este soluția care permite pontajul de pe telefonul mobil angajaților din companiile care folosesc sistemul work from home, pentru a-si proteja angajații și clienții.

Aplicația facilitează activitatea departamentelor de HR și generează rapid rapoarte și statistici, păstrând echipele conectate permanent. 

CityHealth este platforma care permite cetățenilor accesul simplu și rapid la administrațiile locale, pentru a semnala diverse probleme ale comunității și pentru a cere suport, atunci când este necesar.

Aplicația este folosită deja în 20 de localități din România și are 26.000 de utilizatori activi în comunități. În ultimele 3 săptămâni au aderat încă 9 orase care doresc să folosească aplicația pentru a fi aproape de cetățeni, iar altele 10 și-au anunțat intenția de colaborare. În același interval, numărul utilizatorilor a crescut cu încă 700 de persoane.

Peditel 1791 este call centerul pentru sfat medical pediatric gratuit al Fundației Părinti din România.

În primele 3 luni ale anului, echipa de medici Peditel 1791 a ajutat peste 20.000 de părinți, iar din luna aprilie 2020 și-a suplimentat funcționarea cu o a doua linie medicală de gardă activă pe durata week-end-urilor, datorită numărului crescut de apeluri generat de condițiile de izolare și acces dificil la medici. Părinții din România pot folosi gratuit serviciile de sfat medical apelând numărul scurt 1791, iar românii din diaspora au acces sunând la +40377771111.

Doxtar este o platformă care oferă pacienților români acces rapid la servicii de evaluare medicală la distanță și telemedicină, eliminând riscurile expunerii sociale pentru cazurile ne-critice. Cu peste 33 de specialități și peste 80 de medici, platforma pune la dispoziția publicului specialiști cu înaltă calificare din România și din străinătate.



Citeste si