Cum arată piața de smartphone-uri din România: împărțită între Samsung, Xiaomi, Apple, Motorola și OPPO

Piața de smartphone-uri din România e în continuă transformare. Samsung păstrează locul 1, dar Xiaomi își consolidedează locul secund, în timp ce Lenovo prin brandul Motorola avansează.

Xiaomi își consolidează poziția secundă la nivelul pieței românești, cu o cotă de 20% ca număr de unități la finalul perioadei octombrie-decembrie 2023, în creștere anuală cu 30%, potrivit celui mai recent raport al companiei de analiză a pieței de tehnologie Canalys.

Samsung păstrează la finalul ultimului trimestru din 2023 poziția de lider în România, cu 34% cotă de piață, dar e pe trend negativ, o încetinire a creșterii de -29%.

Xiaomi are 20% din piață și o creștere anuală de 30%, în timp ce Apple urcă pe locul 3 cu 15% cotă de piață și o scădere de 1%.

Lenovo prin brandul Motorola a ajuns pe 4, cu 11%, dar o creștere de 38%, în timp ce OPPO are 8% și o creștere de 1%.



Citeste si