Delivery Hero: investiție de 387 mil. euro și pregătiri pentru listare

Startup-ul berlinez Delivery Hero a primit o investiție de 387 de milioane de euro de la Naspers și se pregătește să se listeze pe bursă. Compania este reprezentată în România prin site-ul Foodpanda.

Potrivit tech.eu, Delivery Hero a anunțat în această dimineață că se pregătește de o listare pe bursă (IPO), pe bursa de la Frankfurt. Listarea ar urma să aibă loc în următoarele luni.

Delivery Hero a fost fondat în 2011 și a făcut parte din proiectele celor de la Rocket Internet, un fond de investiții german cunoscut pentru investițiile sale curajoase și pentru produsele care, de multe ori, copiază modelele de succes din Statele Unite pentru a le implementa în Europa.

Delivery Hero s-a extins treptat dincolo de Europa, spre Orientul Mijlociu, ambele continente americane și zona Asia-Pacific. Compania a ajuns la peste 6.000 de angajați, pe lângă cele câteva mii care livrează în peste 40 de țări.

În 2016, compania a avut 197 de milioane de comenzi, iar veniturile au ajuns la 347 de milioane de euro. 35% din companie e deținută de Rocket Internet, iar 10% de către Naspers.

Delivery Hero a achiziționat anul trecut, în 2016, Foodpanda. Aceștia din urmă și-au vândut atunci și afacerile din Rusia către grupul Mail.ru.

Mai jos un interviu cu fondatorul Delivery Hero, Niklas Ostberg. 



Citeste si