Human Link, startup util bolnavilor de Alzheimer, premiat de Impact Hub și Samsung

Human Link, soluția complexă care oferă conectivitate între pacienții care suferă de Alzheimer și aparținători, a câștigat marele premiu din competiția Changeneers Challenge: 5.000 de euro și o campanie social media susținută de Samsung.

Human Link este mai mult decât un simplu dispozitiv, este o soluție complexă care se adresează atât bolnavilor de Alzheimer sau alte forme de demență, cât și aparținătorilor sau familiilor acestora. Soluția este gândită ca un ecosistem de device-uri și include o aplicație, dar și diverse servicii suport. La finala de pe 9 februarie, de la Impact Hub Bucharest, a impresionat atât publicul, cât și juriul, prin problema pe care o adresează și impactul real pe care îl are, prin strategia de marketing, prin fezabilitatea financiară și tehnologică și prin echipa care transformă ideea în realitate.

Pentru reușita sa, Samsung România îi oferă atât resurse financiare în valoare de 5.000 de euro, cât și susținere în online, printr-o campanie pe care o va gândi împreună cu echipa Human Link.

Juriul Changeneers Challenge a fost format din: Cristian Cojocaru (Head of Telecom Division, Samsung Electronics România), Oana Craioveanu (Cofondator și CEO Impact Hub Bucharest), Radu Moțoc (Executive Vice President, Asociatia Techsoup Romania), Vlad Ionescu (Online Marketing Manager, UI Path) și Roxana Miloș (Brand Communication Manager, ‎BRD).

În competiție s-au înscris 40 de startup-uri, iar cele 12 soluții digitale care au trecut de etapa de selecție au participat și la un bootcamp de marketing alături de câte un mentor dedicat, pentru a-și contura strategia de atragere de clienți și de folosire a resurselor oferite de Samsung România. 

Finala nu a constat doar în susținerea pitch-urilor, participanții având posibilitatea de a testa aplicațiile în cadrul unui Tech Showcase și de a se conecta cu alți antreprenori, dezvoltatori sau comunicatori.

Toate startup-urile participante în finală
  • IziBac – o aplicație mobilă care transformă studiul pentru Bacalaureat într-o experiență multimedia, gamificată
  • Human Link – un dispozitiv care oferă conectivitate între pacienții care suferă de Alzheimer și alte forme de demență și aparținători
  • Soluție Neuroimagistică – un soft de recunoaștere a tiparelor aplicate în neuroimagistică
  • Atlas – platformă web și aplicație mobilă pentru ședinte online de psihoterapie, consiliere psihologică, parenting, coaching
  • RISE – sistem de detectare a accidentelor și de apel de urgență dedicat moticicliștilor
  • Potlucra.eu – o platformă cu joburi care sunt adresate doar persoanelor cu dizabilități
  • Nutritioapp – platformă pentru nutriționiști care îmbunătățeste comunicarea în afara clinicii și automatizează mare parte a proceselor nutriționiștilor
  • Tummy – o aplicație mobilă dedicată reducerii risipei alimentare
  • Ludicon – rețeaua socială a pasionaților de sport
  • Sentinel Robotics – roboți specializați în curățarea podelelor spitalelor și a primilor 8 cm din suprafețele verticale
  • THATS – aplicația mobilă ce revoluționează învățarea pentru nevăzători
  • Questoapp – aplicația prin care profesorii și inovatorii din România, și nu numai, pot crea experiențe de învățare folosind mecanica de gamification

Academia Changeneers - cel mai complex program de practică pentru studenții pasionați de Android

Programul Changeneers continuă și în 2018 cu componentele lansate în 2017 (meetup-uri de soluționare a unor probleme sociale prin tehnologie, makerspace și competiție), la care se va adăuga și Academia Changeneers.

Pentru a acoperi și componenta educațională, proiectul se extinde și cu un program de practică de vară, gândit sub forma unei academii. Adresată studenților din anul III de la Facultatea de Electronică și Telecomunicații, Academia Changeneers va avea o durată de 9 săptămâni, se va desfășura la Impact Hub Bucharest și se va axa pe dezvoltarea unor abilități precum: dezvoltarea de aplicații Android, atragerea de utilizatori, marketing, antreprenoriat și creativitate, comunicare și lucru în echipă. 



Citeste si