- 28 Octombrie 2021
După București și Iași, Bringo se extinde în alte două orașe din România
Carrefour și Bringo își consolidează astfel parteneriatul atât prin extinderea numărului de magazine din platformă și, implicit, a suprafeței acoperite de livratori, cât și prin prisma serviciilor oferite.
Extinderea vine la scurt timp după lansarea serviciului de livrare rapidă în București și Iași, unde clienții s-au dovedit interesați de beneficiul proximității în mediul online. Pentru a asigura acoperirea aproape integrală a celor două noi orașe, un total de 10 magazine Carrefour au fost incluse în platforma Bringo, astfel că, în prezent, 93 de magazine Carrefour în toate cele trei formate (Hipermarket, Carrefour Market și Market Express), din 37 de orașe din țară, sunt incluse în Bringo.
„Pentru noi, omnicanalitatea nu înseamnă doar prezența în mediul fizic și în cel online. Ne interesează calitatea acestei prezențe și modul în care ea se dezvoltă în mod constant. Astfel, ne continuăm alături de Bringo expansiunea multiformat și multiservice, incluzând noi magazine în platformă și punând la dispoziția tot mai multor clienți ambele variante de livrare. Pe viitor, ne propunem să extindem serviciul de livrare rapidă către noi orașe din România”, a declarat Cătălin Samara, COO & E-commerce Director, Carrefour România.
Clienții din Cluj-Napoca și Timișoara au acum în aplicația Bringo atât opțiunea unui hipermarket Carrefour, cu livrarea tradițională, în aproximativ 90 de minute, contra unui cost standard de 19.99 lei, cât și noile opțiuni de supermarketuri și marketuri express de proximitate, cu livrare rapidă, în 30 de minute, în schimbul unui cost redus, de 9.99 lei. Clienții care optează pentru cea de-a doua variantă au acces la peste 90% din sortimentul magazinului din proximitate. Toate produsele sunt disponibile la același preț ca cel din magazinele fizice, în contextul în care Bringo nu practică adaos comercial.
„Observăm un interes tot mai ridicat din partea clienților pentru comenzile online de produse alimentare ce derivă nu doar din rațiuni de siguranță, ci și de confort. Chiar dacă viața noastră s-a mutat acasă, responsabilitățile nu au luat nicio pauză. Serviciul de livrare rapidă, în 30 de minute, le arată clienților că suntem alături de ei și că îi putem ajuta într-un mod foarte simplu - luăm povara mersului la cumpărături de pe umerii lor și ne angajăm să le livrăm produsele preferate din Carrefour în cel mai scurt timp. Pe viitor, vom continua să ne extindem aria de acoperire a serviciilor, cât și, în mod special, a serviciului de livrare rapidă, care s-a bucurat de un real succes de la lansarea sa în București și Iași”, a adăugat Ioana Ilie Dobre, General Manager Bringo.
O componentă importantă care se menține odată cu extinderea serviciului rapid o reprezintă modelul hibrid de livrare, disponibil prin introducerea scooterelor și a bicicletelor tradiționale în flota Bringo.
Prin intermediul aplicației Bringo, disponibilă gratuit în App Store și în Google Play, cumpărătorii pot alege produse din Carrefour fără adaos comercial. Carrefour România este cel mai mare partener al Bringo, punând la dispoziția clienților o gamă de peste 50.000 de produse și activând în aplicație cu toate magazinele de tip hipermarket și supermarket sau express. Cumpărăturile sunt făcute de un personal shopper care comunică în timp real cu clientul, experiența cumpărăturilor de la distanță fiind semnificativ îmbunătățită.