easySales: valoarea medie a cumpărăturilor a crescut în 2023 de Black Friday pentru magazinele care folosesc platforma startup-ului

Platforma SaaS de management automatizat și centralizare a activităților de eCommerce easySales anunță că valoarea medie a comenzilor de Black Friday realizată prin magazinele din platformă a fost de 265 de lei, în creștere față de cei 190 de lei din 2022, iar două treimi dintre cumpărători au optat pentru plata online a achizițiilor.

Cea mai mare comandă de Black Friday realizată prin magazinele din platformă a depășit 23.000 de lei și a constat în preamplificatoare și convertor audio.

Cele mai mari creșteri ale volumelor de comenzi au fost înregistrate de categoriile:
  • Electronice, +124%
  • Casă și bucătărie, +106%
  • Frumusețe și îngrijire personală, +81%

Comparativ cu anul 2022, volumul de comenzi s-a dublat, iar datele sunt influențate și de creșterea numărului de comercianți din platforma easySales si de cele 13 noi marketplace-uri integrate în acest an.

Cele mai mari vânzari sunt înregistrate în cele mai mari județe din România: București, Ilfov, Cluj, Timiș, Iași, Brașov, Constanța, Prahova, Dolj, Sibiu, unde conceptul de Black Friday este deja popular și puterea de cumpărare este mai mare.

Surpriza a provenit din vânzările înregistrate în alte țări - 2% din totalul vânzărilor înregistrate în easySales sunt din SUA, Ungaria, Bulgaria, Germania, și Anglia.

Magazinele care folosesc platforma easySales au generat automat, până în prezent, 4,38 milioane de facturi, 4,37 milioane de AWB-uri, iar numărul produselor listate pe marketplace-uri se apropie de 14 milioane.

Recent, evoluția easySales a fost recunoscută prin distincția Gold Award în cadrul finalei InnovX Scale Up Accelerator.



Citeste si