- 16 Iunie 2022
60% dintre consumatori preferă magazinele cu livrare easybox
E-commerce-ul reprezintă cea mai dinamică industrie a ultimilor ani, iar contextul este favorabil pentru dezvoltarea continuă a acestui sector. Easybox este metoda de livrare care are cea mai mare creștere în preferințele consumatorilor online din România. Livrarea la lockerele easybox a schimbat paradigma în domeniul de curierat, în last mile-ul european, dar și global.
Serviciul easybox a devenit un nou standard de livrare în România pentru magazinele online, iar gradul de adopție a acestui serviciu se reflectă în creșterea semnificativă a volumelor la easybox.
Peste 60% dintre consumatori preferă magazinele cu livrare la easybox, iar un procent de peste 81% dintre consumatori au testat și preferă acest serviciu datorită flexibilității (comenzile pot fi ridicate oricând, în termen de 36 până la 72 de ore, iar peste 35% dintre consumatori preferă să ridice comenzile noaptea).
Sameday a anunțat în cadrul evenimentului ”Efectul easybox” instalarea lockerului 3000, care a fost amplasat în Sibiu, în strada Autogarii, numărul 8.
Tendințele din e-commercePrintre trendurile din e-commerce se numără următoarele:
- Adopția serviciului easybox a ajuns la 50% pentru anumite verticale din ecommerce și reprezintă noul standard de livrare în România.
- Ponderea consumatorilor online din totalul de utilizatori de internet ar putea crește de la 45% la 55% anul acesta.
- Comerțul online din totalul înregistrat la nivelul întregului sector de retail ar putea crește spre valori de 12-13%, față de procentul de ~9%
- Sub conceptul „easybox for everyone”, Sameday anunță noi soluții de acomodare easybox în platformele de online shopping și plugin-uri de integrare facilă a serviciului pentru platforme ca Magento, Opencart, Weecommerce, Presta dar și pentru platforme custom.
- În țări ca Suedia și Finlanda adopția serviciilor de livrare la punct fix a ajuns la 90%, iar în Polonia la 45%.
”Ne propunem să devenim un facilitator pentru creșterea ecommerce-ului în România dar și în regiune cu ajutorul easybox, care este un serviciu de livrare revoluționar din multe puncte de vedere. Vorbim despre eficiență din punct de vedere costuri și mai multe comenzi pentru magazinele online, dar și despre beneficiile pe care le are pentru consumatorul final, fiind un serviciu flexibil. Clientul își poate ridica coletele în orice moment din zi, reprezentând o alternativă eficientă la livrarea clasică door-to-door. În plus, lockerele easybox sunt sustenabile, ajută la scădera ratei de emisii de carbon determinată de flotele de mașini de curierat”, a punctat Lucian Baltaru CEO și fondator Sameday
În cadrul evenimentului „Efectul easybox”, Sameday a anunțat că în strategia de susținere a industriei, începând cu 15 iunie, le va pune clienților la dispoziție un calendar de workshopuri prin care aceștia vor învăța cum să integreze noile soluții digitale în magazinele online.