eMAG Ads: sellerii din Marketplace pot să ia publicitate în site ca pe Google prin campanii Pay per Click

eMAG lansează prima aplicație de promovare a produselor pe site dedicată partenerilor săi, eMAG Ads, prin care aceștia își pot crea propriile campanii de promovare, crescând astfel vizibilitatea ofertelor și, în acest fel, și vânzările. În dezvoltarea acestei soluții de tip PPC (Pay Per Click) eMAG a investit peste un milion de lei.

Funcționalitatea eMAG Ads poate fi accesată direct din contul eMAG Marketplace de către toți sellerii înscriși în platformă. În câțiva pași ușori sellerii pot cumpăra credit eMAG Ads și crea o campanie, chiar dacă nu au folosit o aplicație similară până acum.

Produsele promovate în campaniile eMAG Ads vor apărea în zone vizibile în paginile de produs și categorii. Sellerii aleg ce produse vor să promoveze, decid cât vor să liciteze pe un produs și vor plăti doar în cazul în care produsele promovate vor fi accesate de către clienți, după modelul cost-per-click (CPC).

Întrucât sellerii decid produsele, bugetul și sumele licitate pe produs, eMAG Ads poate fi utilizat pentru o gamă largă de obiective: creșterea vizibilității pe produsele existente, lansarea unui nou produs, creșterea vânzărilor, lichidări de stoc, promovarea articolelor sezoniere, etc.

eMAG Marketplace este un ecosistem care susține dezvoltarea afacerilor, oferindu-le acces la infrastructura economiei digitale, know-how, deschidere către o bază de clienți în creștere, dar și instrumente de învățare.

Până la finalul anului, eMAG estimează că vor fi 40.000 de selleri înregistrați în platformă în toate țările unde este prezentă, care vor beneficia de investiții în tehnologie, programe de învățare și dezvoltare și instrumente cu rol de stimulare a antreprenorialului online.

„Fiecare seller își alege strategia potrivită prin care să își promoveze produsele, iar eMAG Ads este un instrument care îi poate ajuta să maximizeze numărul de click-uri, cu costuri reduse, astfel încât să ajungă la clienți cât mai eficient și să realizeze o conversie cat mai bună a click-urilor în vânzări. Odată cu lansarea acestei noi funcționalități, peste 2.000 de selleri vor beneficia de credit gratuit în valoare totală de 500.000 de lei pentru a testa eMAG Ads”, a spus Florin Filote, Vicepreședinte eMAG Marketplace.

38% dintre business-urile din eMAG Marketplace sunt fondate de antreprenori cu vârsta cuprinsă între 20 și 30 de ani și alți 36% dintre antreprenori au vârsta mai mică de 40 de ani. Companiile din marketplace au angajat, în medie, 2 oameni care lucrează exclusiv pentru vânzările generate de platformă, ceea ce însemna peste 40.000 de oameni direct implicați în dezvoltarea canalului de vânzare online și în adresarea nevoilor clienților.

În 2019, clienții eMAG au achiziționat 13 milioane de produse din oferta sellerilor, cu 44% mai mult comparativ cu anul precedent, livrând peste 8 milioane de comenzi. De asemenea, vânzările celor peste 2000 mii de producători, întreprinderi sociale și ONG-uri înscrise în programul Deschide România au crescut cu 20% în 2019 comparativ cu 2018. Programul va fi extins și va include noi beneficii pe parcursul acestui an.

 



Citeste si