eMAG Black Friday 2017 - Statistici despre evoluția sărbătorii reducerilor

eMAG a prezentat, ca în fiecare an, câteva produse pe care le va avea în oferta de Black Friday la prețuri speciale. Pe 17 noiembrie începe Vinerea Neagră.
Black Friday 2018 la eMAG, Flanco, Altex, PC Garage, evoMAG și alții. Ghidul complet înainte de sărbătoarea reducerilor

eMAG va anunța primele reduceri punctuale la produse începând de miercuri. Până atunci, de exemplu, la mașini va exista o reducere chiar și de 50.000 de euro, în timp ce la televizoare vor fi reduceri de peste 50%.

Până atunci, Iulian Stanciu, CEO al eMAG a anunțat stocurile pe categorii de produse care vor fi oferite de Black Friday 2017 și statisticile față de anii anteriori. 

eMAG Black Friday 2017 - categorii de produse la reducere
  • De Black Friday 2017 vor fi 50.000 de televizoare, cu reduceri de până la 50%
  • 60.000 de smartphone-uri vor fi la eMAG
  • 25.000 de laptopuri, chiar dacă piața de IT nu mai crește, există o bază de clienți care vor schimba laptopul de Black Friday pe 17 noiembrie
  • 20.000 de frigidere vor fi oferite și livrate de eMAG
  • 150.000 de electrocasnice mici, cea mai mare creștere a interesului clienților de Black Friday 2017
  • 200.000 de produse fashion
  • 150.000 de parfumuri și cosmetice
  • 150.000 de jocuri și jucării
  • 25.000 de anvelope
  • 150.000 de produse de casă și grădină

eMAG a negociat timp de 10 luni pentru Black Friday, tocmai pentru a avea produsele pregătite în această perioadă. Reducerile totale oferite de eMAG sunt de 40 de milioane de euro, în timp ce în 2016 reducerile erau de 35 de milioane de euro. 

Anul acesta de Black Friday 2017 sunt 2 milioane de produse la ofertă. De asemenea, sunt 4.000 de selleri în Marketplace. 

Plățile cu cardul au ajuns la eMAG la 30% din total, în timp ce din aceste plăți, jumătate au fost făcute cu cardul cu rate fără dobândă. Valoarea medie a reducerilor este de 34%. 

Statisticile Black Friday la eMAG

Interesul românilor pentru Black Friday 2017 a crescut în timp, față de începutul său în România, acum șase ani, când eMAG a adus acest eveniment în țara noastră. Din acest motiv, eMAG a investit în echipamente 10 milioane de euro pentru a putea să mulțumească utilizatorii. Capacitatea de livrare a eMAG este acum de 200.000 de produse în fiecare zi. Investiția în servere, hosting și cloud a fost de 2,5 milioane de euro. 

50% din livrările eMAG se fac cu FAN Courier. Pe lângă aceștia, urmează Urgent Cargus, Sameday și HDS, ultimii fiind folosiți pentru livrări voluminoase. La Black Friday se va livra prin showroom-uri, cele 15 prezente în țară. De asemenea, sunt 600 de puncte de livrare cu Poșta Română. 

Potrivit lui Iulian Stanciu, CEO-ul eMAG, a declarat că 79% din români știu de Black Friday, față de 27% în 2012.

De asemenea, 44% din români au declarat că intenționează să cumpere de Black Friday, față de 16% în 2012.

În 2011, eMAG a avut 700.000 de vizite de Black Friday, iar anul trecut a avut 6,4 milioane de vizite de Black Friday. Anul trecut au fost vândute 1,1 milioane de produse de către eMAG, față de 80.000 în 2011. Din punct de vedere al vânzărilor generate, anul trecut sărbătoarea reducerilor a adus 301 milioane de lei pentru eMAG.

Anul trecut, un client a cumpărat, în medie, 3,4 produse, față de 2012, când un client a cumpărat, în medie doar două produse de Black Friday la eMAG.

Obiectivele eMAG de Black Friday 2017

Magazinul online vrea vânzări de 350 de milioane de lei și 1,3 milioane de produse vândute. De asemenea, Iulian Stanciu a declarat că livrarea produselor va fi făcută până pe 29 noiembrie, iar 67% din comenzi se doresc a fi livrate în cinci zile. 



Citeste si