FintechOS îl ia în echipă pe Andrei Găman, fost manager regional al Microsoft

Andrei Găman, anterior manager regional pentru Europa Centrală si de Est în Microsoft, se alătură echipei FintechOS.

După o carieră de peste 12 ani în Microsoft, cea mai mare parte alături de companii Enterprise din diferite sectoare de industrie (Financiar, Oil&Gas, Servicii), unde a dezvoltat programe de tehnologizare împreună cu echipele internaționale pe care le-a coordonat, Andrei Găman va ocupa funcția de Regional Director, Eastern Europe în cadrul FintechOS.

Andrei va fi parte, astfel, din echipa de management a companiei și va dezvolta echipa care va furniza soluții și servicii integrate de transformare digitală a sectorului financiar-bancar în Centrul și Estul Europei bazate pe tehnologie FintechOS.

Prioritățile sale vor fi:

  • Consolidarea business-ului, prin asigurarea nivelului de satisfacție a clienților în fiecare moment al dezvoltării parteneriatului cu FintechOS;
  • Accelerarea expansiunii regionale prin organizarea de programe si inițiative care să conducă la diversificarea soluțiilor de business bazate pe FintechOS și modului optim în care acestea pot fi consumate;
  • Extinderea echipei pentru a oferi încredere și o mai bună acoperire a nevoilor clienților din Europa Centrală și de Est, oferind aceleași servicii de înaltă clasă, indiferent de țara în care aceștia operează sau de nivelul lor de tehnologizare.

„Unul dintre principalii factori care a contribuit la creșterea noastră accelerată a fost echipa de elită cu care am pornit la drum. Suntem determinați să atragem alături de noi cei mai buni profesioniști, pe plan local și internațional, atât la nivelul echipei de management cât și al echipei de experți în tehnologie”, spune Teodor Blidăruș, Fondator & CEO la FintechOS.

FintechOS este o companie cu un model de business TaaS (Technology as a Service) care permite băncilor și companiilor de asigurări să redefinească experiența clienților oferindu-le o călătorie digitală completă prin automatizarea inteligentă a proceselor digitale, creând astfel produse și experiențe hiper-personalizate pentru fiecare client în parte.





Citeste si