FintechOS își extinde echipa după investiția primită

FintechOS, platformă de management end-to-end pentru produse financiare, își extinde echipa și începe un proces de recrutare pentru specialiști în vânzări pentru Europa de Vest, dar și experți în dezvoltare software în România. Noul plan de extindere vine în urma investiției recente de 60 de milioane de dolari, inițiativă care completează strategia companiei de a-și consolida poziția la nivel global și de a atinge pragul de break-even în 2024.

O parte din finanțarea primită de FintechOS anul acesta merge către asigurarea unor roluri strategice. Specialiștii în dezvoltare de produs sunt vizați în special pentru biroul din România, iar cei în vânzări pentru Europa de Vest, mai ales pentru biroul din Marea Britanie.

FintechOS are în jur de 200 de angajați, dintre care mai mult de jumătate sunt în zona tehnică (programatori, specialiști în cloud, arhitecți de sisteme, experți în integrare de sisteme, consultanți în soluții), restul fiind împărțiți între specialiști în vânzări, zona de consultanță și project management și funcții de suport (ex. departament financiar, legal, resurse umane).

FintechOS își desfășoară activitatea la nivel global, având echipe în România, Marea Britanie (Londra), Statele Unite (New York). Cei mai mulți oameni se regăsesc în România, aceștia ocupându-se în special de partea tehnică, de dezvoltarea și livrarea produselor software. În Marea Britanie și SUA oamenii sunt concentrați pe activitățile de vânzări, marketing și servicii clienți.

„Investiția recent primită ne-a dat încredere să continuăm să construim ceea ce am început. Iar asta ne-a adus un plus de stabilitate, ceea ce înseamnă enorm pentru un scale-up pentru că oamenii au resimțit această investiție ca pe propriul lor succes. Vom investi în recrutare o parte din suma primită la ultima rundă, iar acest lucru înseamnă să ne concentrăm pe câteva roluri cheie, în special în zona de vânzări unde este și cel mai greu de identificat oamenii potriviți nevoilor noastre de business. Pentru a atinge planurile ambițioase pe care le avem, și anume să ajungem la break-even și profitabilitate, trebuie să investim în oamenii de vânzări, dar și în zona de produs și implementare”, a declarat Alexandra Stoiean, Vice President of People FintechOS.

FintechOS și-a propus să atingă pragul de break-even în acest an. Produsul dezvoltat de companie este folosit de clienți din Europa, Marea Britanie, SUA și zona Asia-Pacific, printre cei peste 50 de clienți din sectoarele bancar și de asigurări ai companiei numărându-se Société Générale, Admiral, Benenden Health, Avant Money și Vibrant Credit Union.

Pe lângă a găsi specialiști buni în zona de vânzări și dezvoltare de produs, printre principalele obiective ale FintechOS în zona de HR sunt consolidarea imaginii de angajator și reținerea talentelor în organizație. 

Consolidarea imaginii companiei vine și ca o consecință a atenției pe care a atras-o FintechOS anul trecut, după valul de concedieri și ale reacțiilor stârnite de această restructurare masivă din cadrul companiei. Reacțiile CEO-ului la acea situație le puteți citi aici

 

 



Citeste si