- 6 Iunie 2017
FlorideLux se relanzează în Brașov. Țintă de 120.000 de euro
Această relansare presupune reîmprospătarea vechii florării, prin aducerea la zi a noilor culori ale brandului FlorideLux, dar și o abordare diferită a tuturor segmentelor cărora se adresează compania.
„Odată cu relansarea vom încerca să fim mult mai activi pe segmentele de corporate și evenimente, venind în întâmpinarea clienților cu o ofertă mult mai complexă și diversificată, de la buchete și aranjamente florale extrem de elegante, până la cele business”, a declarat Marius Dosinescu, CEO și fondator FlorideLux.
Creștere de cifră de afaceriPotrivit reprezentantului companiei, momentul relansării francizei coincide cu preluarea acesteia de către un nou francizat. Noii deținătorii ai francizei FlorideLux Brașov sunt Andreea și Filip Stroe, parteneri de încredere ai FlorideLux.ro și care aveau deja cunoștinte legate de produsele și serviciile FlorideLux.ro.
„Am dorit să facem parte din echipa FlorideLux pentru că ne-am dat seama cât de important este pentru noi să avem în preajmă oameni cu experiență și dedicare, de la care să putem învăța, cu care să ne sfătuim și pe care să ne putem baza oricând. Suntem încrezători că acum deținem resursele necesare pentru a duce experiența și cunoștințele noastre la următorul nivel, pentru a putea mulțumi și cei mai pretențioși clienți”, a declarat Andreea Stroe, co-manager FlorideLux Brașov.
În acest model de business, aportul fiecărei părți este esențial. În ceea ce privește aportul francizorului, grupul FlorideLux sprijină activitatea florăriei prin know-how, cursuri, comenzi online, marketing național și local, dar și îndrumare din punct de vedere al managementului. De cealaltă parte, francizatul se ocupă de toate aspectele interne și externe ale florăriei pe plan local. Acesta conduce tot managementul florăriei, se ocupă de marketing local, caută clienți și parteneri, se ocupă de aprovizionare, evenimente și tot ceea ce ține de florăria din Brașov.
„Obiectivul nostru este ca în 2017 FlorideLux Brașov să atingă o cifră de afaceri substanțială și să oferim brașovenilor cele mai bune și frumoase buchete de flori și aranjamente. Livrarea se va putea face pentru toate comenzile, atât online cât și offline, telefonic sau direct în florărie. Această creștere va fi generată atât de comenzile online, cât și de cele offline, dar și de gama complexă și diversificată de produse. Cei peste trei ani de activitate în Brașov ne-au dovedit că piața de flori din acest oraș este una foarte bună și promițătoare”, a încheiat Marius Dosinescu.