Fondator Ohvăz: Echipa face diferența în orice afacere!

Cristian Barin, fondatorul Ohvăz, povestește despre cum a evoluat afacerea în primii ei ani de la înființare: „Am început Ohvaz fiindcă eram satul de junk food și de diete restrictive. Voiam să mănânc ceva gustos, sățios, cu puține calorii. Eram sigur că sunt multe opțiuni pe piață din România, însă, spre surprinderea mea, nu am găsit nici o soluție viabilă”.

Cristian Barin, fondatorul Ohvăz, povestește despre cum a evoluat afacerea în primii ei ani de la înființare: „Am început Ohvăz fiindcă eram satul de junk food și de diete restrictive. Voiam să mănânc ceva gustos, sățios, cu puține calorii. Eram sigur că sunt multe opțiuni pe piață din România, însă, spre surprinderea mea, nu am găsit nici o soluție viabilă.

Mâncarea de calitate era și încă este foarte scumpă, un prânz decent fiind în jur de 35 de lei, iar de dimineața, pentru mulți, covrigul a rămas sfânt! Prin Ohvăz vreau să schimb modul în care mâncăm la micul dejun și masă ne prânz. Cred mult în budincă de chia, limonadă adevărată, fulgi de secară și, desigur, ovăz cu lapte de migdale. Toate rețetele nu au zahăr adăugat, chimicale de nici un fel și nici nu folosim ambalaje de plastic. În plus, au un preț accesibil, iar numărul de calorii este foarte rezonabil.”

Ohvăz a fost fondat la sfârșitul anului 2018 de către Cristian Barin, instructor Photoshop și fost antreprenor în industria IT. După 3 ani de la înființare, o pandemie și multe restricții, brandul pare să fie în creștere continuă. Iată ce zice antreprenorul român despre parcursul afacerii:

„Pandemia a pus presiune pe noi, însă știam de la bun început că ovăzul cu lapte nu este un produs căutat de români. Eram conștient că o să fie un drum lung și greu, însă, să fiu sincer, nu mă așteptăm să apară o pandemie. Totuși, noi am operat din 2020 pe un model de business în care ne axăm pe livrări în toată țara. Astfel, pandemia, deși ne-a scăzut dramatic numărul de comenzi în clădiri de birouri, nu ne-a afectat prea mult fiindcă oamenii își comandau produsele noastre acasă.

În schimb un mare punct de inflexiune a apărut în Februarie 2021 atunci când Facebook și-a schimbat algoritmii, forțat de Apple prin celebrul update iOS 14, iar reclamele noastre nu au mai performat. De fapt, întreagă piață a fost afectat și a durat multe luni până când eforturile noastre de marketing pe Instagram și Facebook și-au revenit la nivelul anterior”.

Despre planurile de viitor Ohvăz: „Eu mă concentrez pe echipă. Cred că echipa face diferența în orice afacere! Sunt recunoscător că lucrez cu niște oameni deosebiți care au încredere în mine și în ideea mea nebună de a schimba modul în care românii își iau micul dejun sau masă de prânz. Lucrăm împreună în fiecare zi că să deschidem acest drum nebătut în România. Neavând nici un model de inspirație, noi trebuie să experimentăm, să greșim și să învățăm pe cont propriu. Mă bucur că am oameni excelenți lângă mine!”.

Produsele Ohvăz sunt disponibile în zeci de magazine partenere din București și din țară, iar pe site-ul www.ohvaz.ro pot fi comandate toate produsele de oriunde din România.