Fondatori de startup-uri la PROW 2025, partea a II-a: cum fac lumea un loc mai bun prin soluția pe care o dezvoltă?

Ediția din acest an a conferinței PROW din Timișoara, a adus și o competiție pentru startup-uri. Dintre cele 50 de startup-uri care s-au înscris în program, 10 fondatori au avut un stand la PROW și au prezentat pe scenă în fața unui juriu pentru a atrage notorietate pentru soluția pe care o dezvoltă.

 

Fondatorii care schimbă lumea

PROW, conferința de produs și inovare digitală din Timișoara, a avut anul acesta și o competiție pentru startup-uri. Sub numele PROWpeller, inițiativa a adunat 50 de înscrieri din mai multe țări, iar 10 finaliști au avut ocazia să expună în pavilionul demo al evenimentului, dar și să susțină un pitch pe scenă în fața unui juriu format din: Cristobal AlonsoRadhika DuttSmaranda Ignat și Tic Nică

Pe lângă aceste două beneficii, fondatorii au șansa să-și listeze startup-urile pe platforma Growceanu, și să aibă parte astfel de vizibilitate în fața investitorilor și potențialilor parteneri.

Cu o parte din fondatorii din cadrul PROWpeller am vorbit și noi cât am fost la PROW ca să aflăm cum plănuiesc să facă lumea mai bună prin soluție pe care o dezvoltă, cum văd lumea startup-urilor din România, dar și cum s-au construit ca fondatori. 

Răspunsurile lor le puteți auzi în video-ul din acest articol. Pe rând, vin în fața camerei: 

Soluția lor presupune o platformă logistică digitală care conectează companiile de transport și expeditorii de mărfuri din întreaga Europa. Misiunea KleverCargo este de a digitaliza transportul rutier de mărfuri și de a oferi micilor transportatori instrumente inteligente, bazate pe date. Nevoia pentru o astfel de platformă s-a născut dfin frustarea pe care fondatorul a resimțit-o în domeniul transporturilor și pe care a vrut s-o rezolve astfel încât mărfurile să ajungă mai ușor la oameni, iar transportatorii să aibă un sistem cât mai ușor de folosit. 

SalesOmmo este un instrument de care oamenii din companiile cu creștere rapidă au nevoie pentru a vinde, de la prospectare până la încheierea tranzacțiilor. Fondatorul a simțit că lumea vânzărilor B2B nu este cum ar trebui să fie, așa că a luat experiența de sales și a concretizat-o într-o platformă care ajutădepartamentele de vânzări să înțeleagă mai bine procesul care stă la baza următorului DA.

Soluția lor transformă orice conținut (videoclipuri, jocuri) în experiențe VR, plug-and-play, în timp real. Dezamăgit de oferta de conținut de realitate virtuală, fondatorul a vrut să obțină prin ceea ce a construit un portofoliu cât mai amplu de VR, și să ajungă la mulțumirea pe care o simțea Donald Duck atunci când își punea căștile pe ochi i experiemnta o altă lume. Bonus, Realified poate ajuta oamenii să-și depășească frica de a vorbi în public sau chiar copii cu autism să fie pregătiți pentru anumite contexte cum ar fi o ieșire la restaurant cu părinții, prezentându-le exact ceea ce urmează să vadă. 

EdNeos este un antrenor digital bazat pe inteligență artificială pentru învățare și performanță în mediul enterprise. Cu ajutorul documentelor interne specifice, acestă unealtă aduce îmbunătățiri experienței de învățare a angajaților, cu o performanță validată de KPI și un timp mai rapid de atingere a productivității.



Citeste si