- 10 Noiembrie 2020
Fondatorii 5 to go&Cereal Crunch, acționari majoritari la croissanteria Fika18
Fika18 este despre momentul de relaxare. Accentul business-ului cade pe producția de croissante și pe derivatele lor, totul fiind făcut în laboratorul propriu, de la aluat și până la creme. Atenția la etapele și tehnicile de procesare, ingredientele de super calitate folosite, gustul senzațional și răbdarea sunt esența acestui concept.
Croissantele Fika18 sunt realizate într-o gamă variată de gusturi, atât dulci, cât și sărate, de la cele clasice, cu unt, și până la cele cu mango și fructul pasiunii, fistic, ciocolată, migdale și zmeură, lime și busuioc sau chiar cu umplutură de Cheesecake sau de tiramisu.
Până să se deschidă magazinul propriu Fika18, distribuția croissantelor începe și în locațiile Cereal Crunch.
Astfel, din această lună, meniul cereal bar-ului se diversifică cu gama de croissante Fika18, iar fanii Cereal Crunch vor avea noi motive să viziteze locul zilnic și să consume produse proaspete.
În această perioadă, dat fiind contextul actual, clienții se pot bucura de experiența Cereal Crunch pe terasă, în regim to go, dar și în sistem delivery, prin aplicațiile Glovo, Bolt, foodpanda, Tazz by eMAG și Takeaway.
„Cred că dacă spui croissant, Fika18 este brand-ul din România care aduce savoarea autentică și gustul fin al acestui preparat. Povestea afacerii este un exemplu de antreprenoriat curajos, de determinare și de dorință de a dezvolta un produs la cele mai înalte standarde. Cred în potențialul său și am fost încântat de calitatea produselor și de angajamentul de a aduce publicului cele mai variate și proaspete croissante, atât dulci, cât și sărate. Toate acestea ne-au determinat să investim în business, pentru a-l construi mai departe și a aduce know-how-ul echipei noastre pentru dezvoltarea lui. Un prim pas deja l-am făcut, fiindcă în curând vom deschide primul magazin Fika18 în Centrul Vechi, într-o zonă boemă, pe Lipscani 3, o locație cu design de inspirație nordică, așa cum îi e și numele, „fika” în suedeză însemnând pauză de cafea, un moment de răsfăț care nu implică nimic legat de muncă. Pe viitor, vizăm extinderea business-ului și în sistem de franciză”, a declarat Radu Savopol.